וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ יציע לקלינגר שדרוג והבטיח שינסה להשאיר את ממן ופרץ

4.5.2017 / 9:20

בעלי הפועל חיפה לוחץ על המאמן להישאר בתפקידו, במועדון עדיין מעריכים שהוא יאמן בעונה הבאה. אולטימטום לפיט פלטהאוזן: קצץ בדרישות או שתעזוב בתום העונה. באהיה עשוי להישאר

ניר קלינגר מנהל מקצועי הפועל חיפה. מגד גוזני
מועדף על פני עמיר תורג'מן. ניר קלינגר/מגד גוזני

הפועל חיפה ממשיכה במאמצים לסגור עם ניר קלינגר כי ימשיך לאמן גם בעונה הבאה. בשיחה שקיים לאחרונה מאמן קלינגר עם יואב כץ, הבהיר המאמן לבעלים כי הוא לא מעוניין לעמוד על הקווים, אולם על פי גורמים במועדון הוא מתחיל לחזור בו ולא פוסל את העניין על הסף. בקבוצה אישרו אתמול (רביעי) כי קלינגר נותר המועמד המוביל לאימון בעונה הבאה וכפי הנראה כרגע, הוא גם יסכים לאמן. כץ מתכוון להציע למאמן שדרוג בחוזה כדי שהעניין ייסגר סופית.

"ניר מבין את הסיטואציה ומתחיל להשתכנע שכדאי לו לאמן", אמרו אתמול, "הוא מאמן מוכשר, טוב יותר על הקווים מאשר כמנהל ספורטיבי. אם הוא יאמן, אף אחד לא יגיע ויהיה מעליו". כץ אמר לקלינגר כי הוא משוכנע שיחד עם מאיר בן מרגי ויוסי דורה הקבוצה תצליח להיאבק בצמרת בעונה הבאה. כפי שכבר פרסמנו, הבעלים מעדיף אותו על פני עמיר תורג'מן. כץ הבטיח לקלינגר שיעשה הכל כדי להשאיר את דור פרץ בקבוצה וכן גם את חנן ממן, שמחזיק בחוזה עם סעיף שחרור נמוך. בימים הקרובים יוצע לאחרון חוזה ארוך טווח ויחלו שיחות עם מכבי תל אביב לגבי פרץ.

פיט פלטהאוזן שוער הפועל חיפה. מגד גוזני
הדעות לגביו חלוקות. פיט פלטהאוזן/מגד גוזני

בנושא אחר: דווקא אחרי שנראה היה שיעזוב בקיץ, הפועל חיפה נוטה להשאיר את אדילסון באהיה בקבוצה. במועדון יש מי שסבור ששחקן הכנף הברזילאי, שכבש שבעה שערים העונה בכל המסגרות, נמצא במגמת התקדמות ויוכל להיות שחקן משמעותי בקבוצה בשנים הקרובות. באהיה הגיע להפועל חיפה יחד עם ז'וליו סזאר, שכבר פרסמנו כי יעזוב בתום העונה. לגבי פיט פלטהאוזן הדעות חלוקות, זאת לאחר שהשוער דרש להכפיל את שכרו, שעומד על כמעט 140 אלף יורו, בעונה הבאה. לשוער הועבר מסר לפיו אם לא יקצץ משמעותית בדרישות המוגזמות שהציב למועדון, הוא יעזוב בתום העונה למרות ההערכה כלפיו מצד הבעלים יואב כץ.

אתמול ערכו שחקני הקבוצה ערב גיבוש במועדון, בו בירכו השחקנים את חנן ממן והישאם כיוואן שיתחתנו בעוד מספר חודשים. יואב כץ קיים אתמול מפגש עם אוהדי הקבוצה וראשי ארגוני אוהדים ושמע מהם על צרכי הקהל ורעיונות להגדלת מספר האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully