וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו הביסה את יוסטון ואיבדה את פארקר, קליבלנד ולברון הביסו את טורונטו

הספרס מחצו 96:121 את הרוקטס בזכות רבע אחרון אדיר, אבל ראו את טוני פארקר נפצע ונישא מהמגרש. לברון ג'יימס קלע 39, הוביל את האלופה ל-103:125 מרשים על הראפטורס, ועבר את עבדול ג'באר ברשימת קלעי הפלייאוף

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול פי ג'יי טאקר סרג' איבקה טורונטו ראפטורס. AP
בלתי ניתן לעצירה. שוב. לברון/AP

קליבלנד ולברון ג'יימס המשיכו גם הלילה (בין רביעי לחמישי) בכושרם המצוין, כשהאלופה וכוכבה הביסו 103:125 את טורונטו ועלו ליתרון 0:2 בסדרת חצי גמר המזרח. במשחק השני בין יוסטון לסן אנטוניו בחצי גמר המערב הביסו הספרס 96:121 את יריבתם מטקסס והשוו את הסדרה ל-1:1, אבל ראו את טוני פארקר נפצע ברגלו ומפונה מהמגרש.

קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס מול קייל לאורי טורונטו ראפטורס. AP
עוד דבר מדאיג מבחינת הראפטורס. לאורי/AP

קליבלנד - טורונטו 103:125 (הקאבס עלו ליתרון 0:2 בסדרה)

לברון ג'יימס ממשיך להיות בלתי ניתן לעצירה. הלילה הוא קלע 39 נקודות ב-10 מ-14 מהשדה ו-4 מ-6 מהשלוש, הוסיף 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, תרם גם 3 חטיפות ו-2 חסימות, ובדרך גם עבר את קארים עבדול ג'באר בנקודות פלייאוף. כרגע רק שחקן אחד נמצא לפני לברון (5,777) ברשימת קלעי כל הזמנים בפלייאוף: מייקל ג'ורדן, עם 5,987 נקודות. לברון הוליך את האלופה לניצחון פלייאוף תשיעי ברציפות (במהלכם הוא מעמיד ממוצעים של 34.9 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8.1 אסיסטים), כשטורונטו מפסידה בפעם החמישית ברציפות בקליבלנד בהפרש ממוצע של 24.2 נקודות. משחק מספר 3 ייערך ביום שישי בלילה באייר קנדה בטורונטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לברון ג'יימס קליבלנד מול פי ג'יי טאקר טורונטו ראפטורס. רויטרס
תפוס אותי אם תוכל. לברון/רויטרס

קיירי אירווינג הוסיף 22 נקודות ו-11 אסיסטים לקאבס, שכמובן לא מנוצחים השנה בפלייאוף, וצ'אנינג פריי הוסיף 18 לאלופה. מנגד יונאס ולנצ'יונאס לא פתח בחמישייה אבל סיים עם 23 נקודות לאורחים, בעוד דמאר דרוזן קרטע עם 5 נקודות בלבד (וסל שדה ראשון ברבע האחרון), כשההגנה של קליבלנד עושה עליו שמירה כפולה וגורמת לו לסיים עם 2 מ-11 מהשדה. לא פחות מדאיג מבחינת טורונטו זה מצבו של קייל לאורי, שקלע 20 נקודות, אבל נפגע בקרסול ולא שיחק כל הרבע האחרון כשהוא מטופל בחדר ההלבשה.

קליבלנד קבעה שיא נקודות עבורה בפלייאוף, 125, כשבשני המשחקים האחרונים היא יורדת להפסקה באותה תוצאה, 48:62, ואז גומרת את המשחק ברבע השלישי. הלילה הקאבס פתחו יתרון של 26 נקודות ברבע השלישי, שבו לברון קלע 17 נקודות. הם צלפו מעבר לקשת 18 מ-33, שהם 54.5 אחוז, לעומת ה-5 מ-17 של האורחים. "הוא כן החטיא שש זריקות עונשין", התלוצץ קייל לאורי על היכולת המופלאה של לברון, "הוא משחק מדהים. הוא משחק כמו לברון ג'יימס".

פטי מילס סן אנטוניו ספרס. AP
חגיגה ברבע האחרון. מילס/AP

סן אנטוניו - יוסטון 96:121 (הספרס השוו את הסדרה ל-1:1)

הספרס התאוששו מהתבוסה במשחק הראשון ופירקו את הרוקטס במשחק השני בסדרה, בעיקר בזכות רבע רביעי אדיר, שבו המארחת ניצחה 13:33, כולל ריצת 0:19 כשסן אנטוניו עושה עבודה מצוינת בשני צדי המגרש, צולפת מכל מקום ושומרת נהדר. קוואי לאונרד היה שוב מעל כולם עם 34 נקודות ב-13 מ-16 מהשדה, 8 אסיסטים, 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות. למרקוס אולדרידג' קלע 15 וקלט 8 כדורים חוזרים, דני גרין קלע 12, ג'ונתן סימונס קלע 14, וסן אנטוניו כבר החלה לחייך על כך ששוב לקחה את המומנטום, אבל אז חלה תפנית: ברבע האחרון הקבוצה איבדה את טוני פארקר, במה שנראה כפציעה לא קלה, שעלולה לשנות את המשך הסדרה של סן אנטוניו, אולי את העונה.

הגארד הצרפתי הוותיק נחת לא טוב על הרגל, שכב ארוכות על הפרקט, ופונה מהגרש כשהוא נישא על ידי חבריו. לאחר מכן מהקבוצה נמסר שהוא נפגע ברגלו, והוא ייבדק בהמשך על מנת לברר את מצבו, אך לפחות במהלך המשחק הפרצופים על הספסל נראו מודאגים. פארקר, אחרי עונה בינונית יחסית, היה מצוין הלילה עם 18 נקודות (8 מ-13 מהשדה, 2 מ-2 מהשלוש), 4 אסיסטים ו-3 ריבאונדים (0 איבודים), והספרס יקוו שלא מדובר בפציעה חמורה.

מנגד, הרוקטס אומנם ירדו להפסקה בפיגור 10, אבל לא נתנו לאורחת לברוח וברבע השלישי הצליחו לכרסם בהפרש ולעלות לרבע האחרון בפיגור 5 בלבד. אבל אז ההגנה של הספרס התחילה לעבוד, ועצרה את יוסטון על 5 נקודות בלבד ב-9:20 דקות. בסל הבא של הרוקטס, ההפרש כבר היה 90:118. ג'יימס הארדן עבר ערב מקרטע של 13 נקודות ב-3 מ-17 מהשדה (10 אסיסטים, 7 ריבאונדים), ריאן אנדרסון בלט עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, אבל הרוקטס סיימו את המשחק עם 44 אחוז השדה לעומת 55 של סן אנטוניו, ובפיגור 47:32 בריבאונד.

קוואי לאונרד מול ג'יימס הארדן, סן אנטונוי ספרס מול יוסטון רוקטס. AP
אחד להט, השני נעלם. הארדן מול לאונרד/AP
טוני פארקר נפצע במשחק של סן אנטוניו ספרס מול יוסטון רוקטס. רויטרס
רגע עצוב. פארקר/רויטרס
טוני פארקר נפצע במשחק של סן אנטוניו ספרס מול יוסטון רוקטס. רויטרס
לא הצליח ללכת על הרגל. פארקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully