וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קאמבק במחצית השנייה: דרושאפקה ובלאט ניצחו 69:78 את גלאטסראיי

בלאט ושחקניו פיגרו 45:36 בתחילת המחצית השנייה, אבל הגיבו עם ריצת 0:9 והשיגו ניצחון ששיפר את מאזנם ל-7:19. וונאמייקר (19 ו-6 אסיסטים) וברטאנס (19) הצטיינו. בלאט: "תמיד קשה לחזור מהיורוליג לליגה"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
חזר לנצח/GettyImages

אחרי שהודחה מהיורוליג על ידי ריאל מדריד, דרושאפקה של דיוויד בלאט חזרה לנצח בליגה הטורקית והערב (רביעי) היא גברה על גלאטסראיי החזקה 69:78 עם קאמבק מרשים במחצית השנייה. בראד וונאמייקר הנפלא הוביל את המנצחים עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים, דייריס ברטאנס הלטבי הוסיף 19 לדרושאפקה שעלתה למקום הרביעי עם מאזן של 7:19.

גלאטסראיי שלטה במחצית הראשונה כשאוסטין דיי (18 נקודות(וסינאן גולר (18) מובילים אותה ליתרון 36:45 בתחילת הרבע השלישי, אבל דרושאפקה הגיבה עם ריצת 0:9 ונטלה את ההובלה עד לסיום.

דיוויד בלאט אמר לאחר המשחק: "תמיד קשה לשחק במשחק הראשון אחרי שמודחים מהיורוליג. יש תהליכים פיזיים ומנטאליים שעוברים ואנחנו עברנו אותם מאז שישי. לשחק מול קבוצה טובה כמות גלאטסראיי גורם לך לעבוד קשה אפילו יותר. במחצית השנייה היינו צריכים לעשות מה שהיינו צריכים כדי לנצח משחקים. אחרי הכול, זה היה ניצחון חשוב בשבילנו. ברטאנס תרם לנו הרבה למרות בעיית העבירות שלו. תקפנו את הסל ואחד המפתחות העיקריים לניצחון שלנו היה השליטה בריבאונד התקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully