וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "בסדרות הפלייאוף נעבור כל קבוצה. בגאצקיס? כולנו באותה סירה"

3.5.2017 / 23:02

מכבי תל אביב הפסידה בתשעה מתוך עשרת משחקיה האחרונים, אך למרות זאת הגארד הצהוב אופטימי: "מבחינת סגל אנחנו טובים יותר מכל קבוצה בליגה. כדאי שנצא מהסרט שאנחנו פייבוריטים בכל משחק"

one

העונה המבזה של מכבי תל אביב נמשכה הערב (רביעי), כשהקבוצה ספגה את הפסדה התשיעי בעשרת משחקיה האחרונים, הפעם 77:64 מול עירוני נהריה ובעקבות זאת יתרון הביתיות בפלייאוף נמצא בסכנה.

"אנחנו לא באים לשחק מהדקה הראשונה, אלא רק שאנחנו נכנסים לבור", אמר יוגב אוחיון. "זה פשוט מטורף איך שאנחנו נראים באמצע השבוע ואיך שאנחנו נראים במשחק. אנחנו עובדים קשה אבל זה לא מתבטא על המגרש, אלא רק באימונים. בעונה שעברה הקבוצה שסיימה במקום השישי זכתה באליפות, אבל אנחנו צרכים להתחיל ממקום מסוים. נעבור כל קבוצה בסדרת פלייאוף. מבחינת סגל אנחנו טובים יותר מכל קבוצה בליגה. המאמן? כולנו באותה סירה. אנחנו צריכים לצאת מהסרט שאנחנו פייבוריטים בכל משחק".

"התחלנו את המשחק טוב ואז התחלנו את החילופים", אמר איינארס בגאצקיס. "אנחנו לא משחקים מהר כמו שאנחנו רוצים, משחק המעבר שלנו לא טוב. אנחנו לא משחקים טוב, אנחנו צריכים לעשות במשחקים את מה שאנחנו עושים באימונים. רק כולם ביחד יכולים לחזור לשחק טוב עם כדורסל אגרסיבי".

עוד בנושא

עירוני נהריה ניצחה 64:77 את מכבי תל אביב בחוץ

איינארס בגאצקיס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא שיחקנו טוב. בגאצקיס/ברני ארדוב

אריק אלפסי אמר מנגד: "גם במשחק הקודם הובלנו ביתרון מבטיח מול מכבי תל אביב והפסדנו. עצרנו אותם על 63 נקודות בבית שלהם, עשינו עבודה טובה בהגנה. היינו יותר טובים גם הערב ואני שמח שאנחנו בגרף עלייה. בשנתיים שאנחנו בנהריה אנחנו עושים הרבה דברים יפים ושוברים הרבה סטיגמות ומנחוסים". על טיירון נאש: "אחד השחקנים האינטיליגנטיים שאימנתי".

טיירון נאש הוסיף: "דיברנו לפני המשחק על כך שאנחנו רוצים להצטרף לרשימת הקבוצות שניצחו את מכבי תל אביב. היה מאמץ קבוצתי נהדר, האוהדים תמכו בנו ואני שמח. יש לנו הרבה שחקנים שתורמים בהרבה אספקטים, מגיעות לקיצ'ן הרבה מילים טובות על המלחמה שלו בריבאונד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully