וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל באר שבע ועירוני נס ציונה תפגשנה בגמר הפלייאוף

האדומים ניצחו 57:68 את הפועל כפר סבא והשלימו 1:3 בסדרה בזכות הצגה ענקית של ג'ף אלן, ויפגשו את נס ציונה בקרב על ליגת העל, אחרי שזו ניצחה 79:91 את מכבי הוד השרון בחוץ

ג'ף אלן הפועל באר שבע. מגד גוזני
קירב את באר שבע לליגת העל. ג'ף אלן/מגד גוזני

גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית יפגיש את הפועל באר שבע עם עירוני נס ציונה, כך נקבע הערב (רביעי) כאשר סדרות חצי הגמר הגיעו לסיומן. האדומים השלימו 1:3 בסדרה מול הפועל כפר סבא עם ניצחון 57:68, בעוד הכתומים גברו 79:91 על מכבי הוד השרון, וניצחו גם הם 1:3 בסדרה. השתיים תפגשנה לסדרה בה המנצחת תעלה לליגת העל, המשחק הראשון בבאר שבע (סיימה 3 את העונה הסדירה, נס ציונה סיימה 4) אמור להתחיל בשבת, אך שתי הקבוצות ביקשו לדחות ליום שלישי.

באר שבע, שעברה ברבע הגמר את מכבי רחובות, ניצחה את המשחק הקודם בכפר סבא וחזרה לנגב בידיעה שניצחון יקרב אותה מרחק סדרה אחת מהעפלה לליגת העל, קיבלה הצגה ענקית של ג'ף אלן שקלע 27 נקודות וקטף 26 (!) ריבאונדים. אנתוני פישר עזר לו עם 16 נקודות.

נס ציונה לעומתה, נדרשה לניצחון חוץ כדי להעפיל לגמר, ועמדה במשימה לאחר שהובילה לאורך כל ההתמודדות, ונעלה אותה עם 22:32 ברבע האחרון. אלעד הופמן הוביל עם 24 נקודות, ג'רמיין ביל הוסיף 17 לנס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully