וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו: "לא נהניתי בעונה עם בלאט, לאמן את קליבלנד זה התפקיד הכי קשה"

מאמן קליבלנד דיבר בפודקאסט ותקף את התקשורת: "כשנתתי מנוחה ללברון הם בכו, כשנתתי לו לשחק הרבה אמרו שהוא משחק יותר מדי". על העונה וחצי עם בלאט: "ניסיתי להיות מושלם, לא היה לי זמן לעצמי"

- מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט לצד עוזרו טיירון לו. AP
"לא נהניתי בעונה עם בלאט". טיירון לו/AP

אחרי שהיה מרחק נגיעה מאליפות בעונתו הראשונה כמאמן קליבלנד, דיוויד בלאט פוטר מהקבוצה במהלך העונה שעברה וראה את עוזרו טיירון לו נהנה מהתהילה ומוליך את הקבוצה לאליפות אחרי ניצחון הירואי בגמר על גולדן סטייט. לו, כמו בלאט לפניו, סופג הרבה ביקורות מהתקשורת האמריקאית על תפקוד הקבוצה, שהעפילה אומנם בקלות לחצי גמר המזרח, אך סיימה רק שנייה במזרח אחרי בוסטון שעל הנייר הרבה פחות חזקה ממנה. לו דיבר ארוכות בפודקאסט של דייב מקמנמין כתב קליבלנד ב-ESPN וסיפק לא מעט תובנות מעניינות על התפקוד בקבוצה עם ציפיות כל כך גבוהות וגם על בלאט המאמן הישראלי אותו הוא החליף אחרי שהיה עוזרו במשך שנה וחצי.

"זה התפקיד הכי קשה שיש, בפער גדול. זה התפקיד הכי קשה אבל עברתי הרבה דברים קשים בחיים שלי בכל מקרה ואני פשוט מנסה לא להקשיב לרעשים החיצוניים, לתקשורת ולמה שיש להם להגיד. כל עוד אני מקבל תמיכה מדייויד גריפין והבעלים דן גילברט, השחקנים שלי ומתושבי העיר ומדינת אוהיו, זה כל מה שמשנה מבחינתי".

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו עם לברון ג'יימס. AP
טיירון לו ולברון ג'יימס/AP

לו המשיך לדבר נגד התקשורת כשאמר: "אני לא אוהב את תשומת הלב של התקשורת ולכן הג'וב הזה הוא קשה מאוד משום שאתה בפרונט כל הזמן". טיירון לו התייחס לביקורת על כך שהוא נתן מנוחה לכוכבים שלו במהלך העונה, כולל ללברון ג'יימס ואמר: "כשאני נותן ללברון מנוחה, הם בוכים ואומרים שהוא היה צריך לשחק ושמייקל ג'ורדן אף פעם לא נח וכשאני נותן לו לשחק 42 דקות הם אומרים שהוא משחק יותר מדי. ולכן הגעתי למסקנה שאין מה לעשות לגבי זה וצריך פשוט להתעלם מהרעשים החיצוניים".

ומה היה ללו להגיד על דיוויד בלאט? "בעונה שעברה ובעונה שלפני כן כשבלאט אימן, ניסיתי להיות מושלם ולעשות את הדברים הנכונים בכל פעם ולא היה לי זמן לעצמי כדי ליהנות מהדברים ואני חושב שהשנה אני שונה. אני נהנה יותר מהעבודה שלי ומנסה לא לתת לרעשים החיצוניים לגעת בי. דרו העוזר שלי לימד אותי לקחת צעד אחורה ולקחת זמן לעצמי וליהנות ואם לא, אז זה יהרוג אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully