וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ממתינה למנהל הספורטיבי. אחד המועמדים: פדרו פריירה

3.5.2017 / 13:49

המנהל הספורטיבי הפורטוגלי שעבד 13 שנה בבראגה ובהמשך בפיורנטינה ובפורסט הוצע על ידי פיני זהבי. בן דב נפגש עם בראוליו, אבל זה מתקרב לאוסאסונה. סופית: המחנה יועתק לפולין ויתקיים באמצע יולי

ליאור רפאלוב שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול סרחיו בוסקטס שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
יחזור הביתה? ליאור רפאלוב/רויטרס

במכבי חיפה ממתינים להחתמת המנהל הספורטיבי על מנת שיאשר את עסקאות פלוריאן קליין (לשנתיים) ואליסון דוס סנטוס (לשלוש שנים), שכבר סיכמו את רוב התנאים בקבוצה אך ממתינים לאישור סופי ממחליפו של טור כריסטיאן קרלסן. המנכ"ל אסף בן דב וההנהלה הבכירה כבר נפגשו עם מספר מועמדים לתפקיד. אחד השמות שהוצעו בימים האחרונים על ידי סוכן השחקנים פיני זהבי הוא של הפורטוגלי פדרו פריירה, שעבד 13 שנה בבראגה ובפיורנטינה ואת העונה הנוכחית הוא החל בנוטיגהאם פורסט, אותה עזב מסיבות אישיות. כזכור, המנכ"ל אסף בן דב כבר נפגש עם המנהל הספורטיבי של ויאדוליד, בראוליו ואסקס, איש מקצוע מוערך מאוד בספרד שנמצא בתפקיד הנוכחי מאז אפריל 2014 אך האחרון קרוב לסיכום דווקא באוסאסונה. לחיפה יש שלושה מועמדים ברשימה, שאחד מהם אמור להיות המנהל הספורטיבי הבא.

אחת המטרות הראשונות של המועדון היא לנסות ולהחזיר הביתה את ליאור רפאלוב. שחקנה של ברוז' נמצא ברשימת המועמדים וההערכה היא שהבלגים לא יעמדו בדרכו למרות ההערכה שהוא מקבל במועדון. הדבר אינו פוסל את המשך המגעים עם עומר אצילי, למרות שכרגע מכבי תל אביב מובילה במירוץ אחריו, אך המטרה היא לצרף רק אחד מהם לצד עומרי אלטמן, שיעמיק את הסגל. הפגישה עם אלטמן צפוי להתקיים בעוד כשבועיים והמטרה היא לסגור סופית את העסקה לארבע שנים.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
עדיין מתלונן על כאבים. ניקיטה רוקאביציה/טל לוי

במועדון אישרו כי אחרי שנים ארוכות מחנה האימונים של הקבוצה יעבור מאוסטריה לפולין, ויתקיים בעיירה הסמוכה לוורשה. ההודעה הסופית תינתן לשחקנים רק לאחר שיתברר סופית כי הקבוצה לא תגיע לאירופה. על פי התכנון, חיפה תצא למחנה באמצע יולי והמחנה יימשך עשרה ימים. תאריכי המחנה נקבעו מראש לשני מועדים שונים, ביוני וביולי, מכיוון שבמועדון לא ידעו סופית האם הקבוצה תשחק באירופה. עד היציאה למחנה במועדון אמורים להשלים את רוב מכסת הזרים. הקשר הניגרי אובונג אקפאי עשוי להגיע לתחילת האימונים, אחרי שהושאל לסלובן ליברץ הצ'כית, אם כי ייתכן שזו תשאילו לעונה נוספת. הוא כבש צמד בליגה במדי קבוצתו, בניצחון 1:4 על בוהמיינס וכעת הצ'כים מעוניינים להשאילו שוב.

הקבוצה שבה היום לאימונים אחרי פגרה בת יומיים. ניקיטה רוקאביציה ממשיך להתלונן על כאבים בשריר התאומים וייתכן מאוד שלא יהיה בסגל. הולמאר אייולפסון ואיתן וולבלום שבו להתאמן בהדרגה והיום עבדו עם מאמן הכושר. עומר דמארי עבר טיפולים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully