וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "צריך להוריד את הלחץ מהשחקנים, שמח שמשחקים בבית"

הפועל תל אביב מתכוננת למשחק הגורלי נגד הירידה מול הפועל אשקלון: "אני לא חושב שהם יבואו לעשות בונקר, לא חושבים על הפסד". על רייכרט: "מחפשים אותו, לא לכל שחקן היו מתנהגים ככה"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

הפועל תל אביב תעלה בשבת (19:00) לאחד המשחקים החשובים ביותר שלה בשנים האחרונות, כשתארח את הפועל אשקלון במחזור הלפני אחרון של הפלייאוף התחתון. האדומים נמצאים במקום ה-13 עם 27 נקודות, נקודה אחת פחות מאשקלון, בידיעה שהפסד יגרום לה לאבד סופית סיכוי לשרוד בליגת העל.

"אין צורך לדבר על המשחק הזה יותר מדי", אמר היום (חמישי) המאמן מנחם קורצקי באימון הקבוצה, "כולם כאן דרוכים, עם לא מעט מתח, אבל אנחנו מאוד בטוחים בשחקנים שישחקו. במשחק כזה נדע לבוא ולעשות את העבודה שלנו. יש לא מעט לחץ. זה לא עוד משחק אלא כזה שחיכינו אליו כבר תקופה. רצינו לעשות את זה יותר קל, אבל ידענו שמשחק כזה יכול להגיע ולהיות המשחק שיכריע את העונה, ואני שמח שזה ישוחק אצלנו לעיני הקהל. אני בטוח בשחקנים האלה שיעשו את העבודה כדי שהמועדון הזה יישאר בליגה".

"אנחנו לא חושבים על הפסד", הוסיף, "אנחנו חושבים חיובי וגם לשחקנים אני אומר: 'תדמיינו לכם איך אנחנו מנצחים ושמחים אחרי המשחק', בסופו של דבר אני מאמין שנעשה את זה. לאורך כל התקופה שאני פה, הסכנה שנרד ריחפה מעלינו מכוח הנסיבות. זה לא היה קל. כל משחק שעלינו לשחק היה גמר גביע על עונה שלמה. ברוב המשחקים ידענו לעשות את העבודה, בשבוע שעבר לצערי לא. השחקנים עשו את העבודה ויוכלו להשלים את העבודה. השחקנים עשו כמעט את הבלתי ייאמן, להביא את הקבוצה ממינוס 9 באמצע העונה כשהיא הייתה מפורקת, לגרום לכך שהדברים תלויים בנו, זה לזכות השחקנים".

עוד בנושא:

הערעור של הפועל תל אביב התקבל: רייכרט יוכל לשחק בשבת
הפועל תל אביב: טוטו תמוז לא צפוי להמשיך בעונה הבאה

בן רייכרט/יוסי ציפקיס

על הלחץ: "צריך להוריד את הלחץ מהשחקנים כי שתי הקבוצות לחוצות. מי שתבוא יותר משוחררת תנצח את המשחק. היו משחקים שהלחץ השפיע לטובה כמו נגד כפר סבר ובני יהודה בבית, כשעשינו משחקים טובים, ובשבוע שעבר הלחץ הוריד אותנו והקשה עלינו. אין תשובה חד משמעית אבל תפקיד הצוות המקצועי להביא את הלחץ לכיוון חיובי ולתת הרבה אמונה".

על היריבה: "אני לא חושב שאשקלון תבוא לעשות בונקר. היא קבוצה עם איכותיות בחלק הקדמי. עם זאת, כמובן שהם יבואו לשחק על תוצאה. בבית אנחנו לרוב משיגים את התוצאות שלנו. אין ספק שעם הקהל שלנו שישפיע על המשחק, הדברים יהיו תלויים בנו. עברנו כברת דרך ארוכה וקשה וניצחנו משחקים מכריעים".

על בן רייכרט: "על כל שחקן היינו נלחמים. הסגל שלנו לא ארוך. אני חושב שמאוד מחפשים את בן, למרות שלפעמים הוא עושה טעויות. לא לכל שחקן היו מתנהגים ככה, אבל הוא צריך להתמודד עם זה ואנחנו ננסה לעזור לו. אין ספק שינסו לגרור פרובוקציות ולהוציא אותו מהכלים אבל הוא מאוד חשוב לנו ויעזור לנו".

על השקט בקבוצה: "נותנים לנו את כל התנאים ומה שאנחנו צריכים אנחנו מקבלים. ברור שזה עוזר ונותן לנו עוד מימד להשיג את התוצאות. גם כשדיברו וגם כשלא דיברו הייתי חדור מטרה להשאיר את הקבוצה בליגה. זה לא משהו שאתרץ או שאגיד שהפריע לנו. צריך להיות מקצוענים בכל מצב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully