וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע צפויה להגיש לדן איינבינדר הצעה רשמית בקרוב

3.5.2017 / 11:50

בשל הסחבת במו"מ של הקשר עם בית"ר ירושלים, האלופה ככל הנראה תיפגש בקרוב עם נציגיו, בתקווה שיחסיו הקרובים עם ברק בכר יקנו לה עדיפות על פני מכבי חיפה. כריסטיאן מננדס ממשיך להתקרב

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע צפויה להיפגש בקרוב עם נציגיו של דן איינבינדר כדי להגיש לו הצעה רשמית. האלופה סימנה את קשר בית"ר ירושלים כבר בחודש נובמבר כחיזוק לעונה הבאה וכעת, משום שהשחקן נמצא במבוי סתום מול קבוצתו הנוכחית, הגישושים מצד האלופה צפויים להבשיל לכדי הצעה רשמית וניסיון להחתימו. בבאר שבע מאמינים שהיחסים הקרובים של איינבינדר עם ברק בכר, זכר לתקופה ששיתפו פעולה בעירוני קרית שמונה, יסייעו לה לקבל עדיפות על פני ההצעה של מכבי חיפה.

החלוץ הארגנטינאי כריסטיאן מננדס מתקרב לקבוצה ובמועדון העריכו שרק משהו דרמטי ימנע את חתימתו. לפי גורמים המעורים בפרטים נשארו כמה סעיפים בודדים, עליהם יש מחלוקות לא גדולות, כדי להשלים את העסקה.

עוד בנושא:

המו"מ עם דן איינבינדר תקוע, בית"ר ירושלים מכינה חלופות
ג'ון אוגו: "ימי השלטון של מכבי תל אביב נגמרו, הם רק מתבכיינים"
המועמדת המובילה לאליפות בעונה הבאה: הפועל באר שבע

דן איינבינדר בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
היחסים עם בכר יעזרו? איינבינדר/יוסי ציפקיס

באלופה יקבלו החלטה בשבועות הקרובים לגבי מיהאי קורהוט. אם יישאר, בן תורג'מן ייצא להשאלה כאשר הפועל עכו ומכבי נתניה מעוניינות בשירותיו.

ההונגרי, שזכה ב-3 אליפויות ו-4 גביעים עם דרבצן, חגג תואר ראשון מחוץ למולדתו ביום שבת וגם התקשורת במולדתו דאגה לציין זאת. קורהוט סיפר לתקשורת ההונגרית: "כבר הובלנו את הטבלה בפער של 10 נקודות, אבל הוא קצת הצטמק לנו. אלא שעכשיו ניצחנו את היריבה הגדולה שלנו, מכבי תל אביב, וזכינו. רצינו לחגוג קצת אחרי המשחק כי החגיגות הרשמיות יהיו בהמשך, אבל האוהדים כל כך שמחו ולא נתנו לנו להפסיק. סיפרו לי שבשנה שעברה, אחרי האליפות, כמעט כל האוכלוסייה בעיר - 200 אלף איש - השתתפה בחגיגות".

המגן השמאלי בן ה-28 הוסיף: "השתפרתי בהפועל באר שבע. אני מקבל החלטות בצורה מהירה יותר וההופעות בליגה האירופית תרמו לי. המטרה בעונה הבאה תהיה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות, אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע מיכאל אוחנה וובה בראון בן שהר מיהאי קורהוט. ברני ארדוב
אליפות רביעית בקריירה וראשונה מחוץ להונגריה. קורהוט משמאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully