וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה מסגל מכבי פתח תקוה: מיחאי רומן יושעה עד תום העונה?

3.5.2017 / 8:27

העימות עם קובי רפואה לא הוסיף נקודות זכות לחלוץ, שעלול להישאר ביציע גם בטרנר. במועדון יציעו לגיא מלמד חוזה משודרג, החלוץ ימתין להצעות בקיץ ואז יחליט אם לחתום

מיחאי רומן שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
הסוף קרב. רומן/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה תחדש את השיחות עם גיא מלמד. אחרי שהצדדים נפגשו והחלוץ הבהיר כי הוא לא מעוניין לחתום על חוזה חדש עד הקיץ, במועדון מתכוונים להציע למלמד חודש משודרג לשלוש שנים במטרה להבטיח את הישארותו בשנים הקרובות. אתמול (שלישי) פרסמנו על התעניינות מצד מכבי תל אביב בחלוץ. במועדון מאמינים שמלמד יישאר בקבוצה, אלא אם כן יקבל הצעה מאירופה. מלמד עצמו ימתין להצעות בקיץ ואז יחליט אם להאריך את החוזה.

החלוץ מיחאי רומן שהודח מהסגל במשחק האחרון, בעקבות מחלוקת עם המאמן רובי רפואה שביקר אותו בנוכחות השחקנים לאחר המשחק בטדי, קיבל הודעה שהאופציה עליו לא תמומש. ייתכן שרומן יישב ביציע עד תום העונה ולא ייכלל בסגל גם למשחק הקרוב בטרנר.

השוער צחי גיגי לא מתאמן בשבועיים האחרונים באופן סדיר. במועדון רוצים לאפשר לשוער לשחק ובכך לחדש את התחרות על אפודת השוער הראשון. גיגי הבהיר בחודש ינואר, לאחר שחתם על חוזה חדש, כי הוא לא יישאר בעונה הבאה אם ישמש כשוער שני. מכיוון שדני עמוס עדיין לא חתם על חוזה חדש, במועדון עדיין לא הודיעו לשחקן על ההחלטה. רפואה מעדיף שהשניים יישארו גם בעונה הבאה, אך נראה כי הדבר לא אפשרי מבחינתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully