וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עשויה לרכוש את גיא מלמד ממכבי פתח תקוה

2.5.2017 / 21:17

הצהובים סימנו את החלוץ בן ה-25, לו סעיף שחרור נמוך יחסית של 300 אלף יורו, מהם הוא יקבל 100 אלף. במועדון מחכים לאור ירוק ממיטש גולדהאר כדי לפנות לגרנאדה בעניין עומר אצילי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב מגלה עניין רב בחלוץ מכבי פתח תקוה גיא מלמד, ועשויה לרכוש אותו לקראת העונה הבאה. הצהובים הצהירו בעונה האחרונה כי אינם מעוניינים לבצע עסקאות עם מכבי פתח תקוה בשל יחסים לא תקינים בין המועדונים, אולם בסיפור של מלמד אין שום צורך במשא ומתן מכיוון שלשחקן יש סעיף שחרור בסך 300 אלף יורו בלבד. לוואלה! ספורט נודע כי מתוך סכום ההעברה הנמוך באופן יחסי, יקבל החלוץ 100 אלף יורו.

עוד בנושא:

קרויף ואלברמן מתנדנדים, ארבעה זרים יצורפו: השינויים במכבי תל אביב
בניון: "לא רצינו שיחגגו אצלנו, חבל", וידיגאל: "לא הפסדנו את האליפות במשחק הזה"
זניט סנט פטרסבורג מגבירה את המאמצים לצרף את וידאר קיארטנסון

שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי מול שחקן מכבי פתח תקוה גיא מלמד. ברני ארדוב
ישתפו פעולה בעונה הבאה? מלמד נאבק בטיבי/ברני ארדוב

מלמד בן ה-25 הבקיע העונה תשעה שערי ליגה והוא מלך השערים של מכבי פתח תקוה בכל המסגרות עם 13 כיבושים, כולל שער בגביע מול מכבי תל אביב. אגב, החלוץ אמור היה לעבור לפני שנה לרודה ההולנדית, אך בסופו של דבר המגעים לא צלחו והוא נשאר אצל הלוזונים בחוזה לשנתיים, עם סעיף השחרור הנוכחי.

יש לציין כי מצבת החלוצים של מכבי תל אביב לקראת העונה הבאה לא סגורה. ברק יצחקי מסיים חוזה ואמור להמשיך, כשסימן השאלה הגדול הוא באשר לווידאר קיארטנסון, אותו הקבוצה עשויה למכור. זניט סנט פטרסבורג היא המועמדת המובלה לרכוש אותו. אם האיסלנדי יימכר, מכבי תל אביב תצרף כמובן גם חלוץ זר.

בעניין עומר אצילי, שנמצא בראש רשימת הרכש לעונה הבאה, במכבי תל אביב מחכים לאור ירוק מהבעלים מיטש גולדהאר לפנות לגרנאדה, ומקווים שהשחקן עצמו יעדיף את הצעתם על פני הצעות מהפועל באר שבע ומכבי חיפה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully