וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שער ובישול לערן זהבי, גוואנגז'ו הביסה בגביע הסיני

הכוכב הישראלי של "האריות הכחולים" שמר על כושרו הנהדר כאשר כבש כבר בדקה ה-3 בניצחון החוץ 1:4 על קינגדאו הואנגי מצמרת הליגה השנייה. בשמינית הגמר מחכה עוד יריבה מליגת המשנה

שחקני גוואנגז'ו R&F חוגגים עם ערן זהבי. טוויטר, צילום מסך
זהבי והחברים חוגגים/צילום מסך, טוויטר

אחרי שבעונה שעברה נבלמה בחצי גמר הגביע הסיני, פתחה היום (שלישי) גוואנגז'ו R&F את הופעותיה במפעל עם ניצחון חוץ קליל במסגרת הסיבוב השלישי, 1:4 על קינגדאו הואנגי, המדורגת חמישית בליגת המשנה בסין.

בעקבות הניצחון העפילה גוואנגז'ו R&F לשלב שמינית הגמר, שם תתמודד מול עוד נציגה מליגת המשנה, ניי מונגול ז'ונגיו, שהפתיעה עם ניצחון 1:2 ביתי את צ'נגצ'ון יטאי מהליגה הראשונה.

הכוכב הישראלי של R&F, ערן זהבי, שבעונה שעברה חלק עם אובפמי מרטינס ואלכס טשיירה את תואר מלך שערי הגביע הסיני, עם שישה כיבושים, פתח היום את מסכת השערים כאשר דחק מקרוב פנימה את הראשון של "האריות הכחולים" כבר בדקה השלישית. זהבי, שנמצא בכושר מצוין, כבש בדקה הראשונה של משחק הליגה האחרון של R&F, בו הקבוצה ספגה את הפסדה הראשון העונה.

על השני של האורחים היה חתום רנאטיניו בדקה ה-26 עם הקפצה נאה. המארחים צימקו בדקה ה-61, אך שבע דקות לאחר מכן זהבי הוסיף בישול למאזנו, כאשר מצא את ז'נג צ'או שקבע 1:3. את החגיגה השלים טאנג מיאו בדקה ה-82.

עוד בנושא:

ערן זהבי בראיון חג: "בטוח שעוד אחזור למכבי תל אביב"

השער של זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully