וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: מכבי תל אביב מארחת את נהריה, סילי חוזר לסגל

2.5.2017 / 16:07

הצהובים ינסו לחבר ניצחון שני ברציפות על חשבון היריבה מעין שרה (21:00, 5+ לייב) וסילי יחזור לאחר היעדרות של יותר מחודש. בני הרצליה תארח את מכבי חיפה, מכבי אשדוד את מכבי ראשון לציון

one
שחקן מכבי תל אביב ויקטור ראד מול שחקני עירוני נהריה ערן אסנטי, ניב ברקוביץ'. מור שאולי
ראד בין ברקוביץ' לאסנטי, במפגש הקודם/מור שאולי

המחזור ה-30 בליגת העל ייצא מחר (רביעי) לדרך עם שלושה משחקים. מכבי תל אביב, אחרי הניצחון על מכבי קרית גת שעצר את המפולת האחרונה, תארח בביתה את עירוני נהריה (0:2 למכבי תל אביב במשחקים עד כה העונה). בני הרצליה, ללא כרם משעור הפצוע, תרצה להבטיח את מקומה ברבע גמר הפלייאוף ולהישאר במלחמה על הביתיות בפלייאוף, כשתארח בביתה את מכבי חיפה (1:1 במשחקים בין הקבוצות עד כה העונה). מכבי אשדוד, שאיבדה ככל הנראה סיכוי להיכנס לפלייאוף, תארח בביתה את מכבי ראשון לציון (0:2 לראשון לציון במשחקים עד כה העונה) שנמצאת במומנטום מצוין.

מכבי תל אביב - עירוני נהריה (21:00, 5+ לייב)

מכבי תל אביב קטעה בשבוע שעבר רצף של שמונה הפסדים רצופים בכל המסגרות עם ניצחון חוץ על מכבי קרית גת האחרונה, וחזרה למאבק על המקום הראשון בתום העונה הסדירה. חוץ מהניצחון קיבלו הצהובים בחזרה לסגל את יוגב אוחיון אחרי למעלה מחודש, והגארד הישראלי הציג משחק טוב כשהזין את חבריו ושלט בקצב. שחקן נוסף שחוזר לסגל הוא די ג'יי סילי, שישוב לאחר היעדרות של יותר מחודש. במהלך השבוע קיבלו הצהובים בחזרה גם את אנדרו גאודלוק ששב מארצות הברית אחרי תקופה ארוכה, אך הוא עדיין לא צפוי להיות בסגל למשחק נגד נהריה.

הניצחון על מכבי אשדוד בשבוע שעבר שם את עירוני נהריה בעמדה טובה כדי להיכנס לרבע גמר הפלייאוף, אך כדי להשלים את המשימה יצטרכו הסגולים לרשום ככל הנראה שני ניצחונות עד לסיום העונה, בלוח משחקים לא קל בכלל. בשבוע שעבר קיבלה נהריה החלטה שלא לצרף שחקן פנים במקומו של יינסי גייטס המושעה, ויישארו מתחת לסל רק עם טיירון נאש ואיגור נסטרנקו. בשני המשחקים הראשונים העונה נגד מכבי תל אביב הוליכה נהריה עד לסיום והפסידה בהארכה, ואריק אלפסי יקווה לצאת עם ניצחון חשוב מיד אליהו.

בני הרצליה - מכבי חיפה (19:00, משולב בספורט 5)

למשך עונה שלמה שהתה בני הרצליה בחלק העליון של הטבלה ונדדה בין המקום השלישי והרביעי, אלא שמכת פציעות גדולה שנחתה על הקבוצה החל מהחלק השני של העונה מאיימת לשלוח אותה לאזור המקום השמיני לקראת סיום העונה הסדירה. בחודשים האחרונים איבדה הרצליה את סטיבן דניס ודני רובין לפציעות, את אבירם זליקוביץ' להפועל ירושלים ואת אמאדי אנג'איי לאחר שנתפס על שימוש בחומרים אסורים, ועד לסיום העונה הסדירה תאלץ להסתדר גם ללא כרם משעור שנפצע בכתפו. הסגל הישראלי של מיקי גורקה, שינסה להפתיע את מכבי חיפה יכלול ארבעה ישראלים - אור לאומי ותום מעיין, לצד הצעירים די ג'יי שארפ ויריב עמירם.

עידן זלמנסון שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
נמצא בתקופה טובה. זלמנסון/מגד גוזני

במכבי חיפה פספסו ביום שישי האחרון הזדמנות להיצמד להפועל ירושלים ובני הרצליה במאבקי הביתיות ברבע גמר הפלייאוף כשנוצחו על ידי הפועל חולון במשחק בו הציגו רק רבע אחד ראוי, הרבע האחרון. בחיפה עדיין מנסים להסתגל למשחק ללא וויל גרייבס שגמר את העונה לפני שבועיים, ומנסים להכניס לעניינים את ראשון פרימן ואנטון שוטבין שהצטרפו לפני שבוע וחצי. בחיפה יודעים שהפסד להרצליה, לאור לוח המשחקים הקשה שעוד מחכה להם עד לסיום הסיבוב, עלול להיות מכריע בעוד שבועיים עם תום העונה הסדירה, וינסו לצאת עם ניצחון מאחד המגרשים הקשים בליגה.

מכבי אשדוד/באר טוביה - מכבי ראשון לציון (19:00, משולב בספורט 5)

ההפסד בשבוע שעבר לעירוני נהריה חיסל באופן מעשי את הסיכויים של מכבי אשדוד להיכנס לרבע גמר הפלייאוף, והשאיר לשחקנים של מאיר טפירו רק סיכוי תיאורטי לסיים את העונה עם כרטיס לשמונה האחרונות. באשדוד מודעים לסיטואציה, ולכן גם אישרו לגארד מריו ליטל, שרק הצטרף בחודש שעבר, לעזוב בחזרה לארצות הברית בשל סיבות אישיות. מי שעשוי לחזור לשחק במקומו הוא פרסטון נואלס, שבעקבות פציעתו הגיע ליטל לעיר הנמל. נואלס היה אמור לעבור ניתוח בכף ידו, אך לבסוף נשאר בקבוצה הדרומית, ויהיה בסגל למשחק נגד ראשון לציון.

חמישה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים, מהם ארבעה ניצחונות רצופים, הקפיצו את הקבוצה של שמוליק ברנר למקום השביעי בטבלה והם קרובים מאוד להבטיח את מקומם ברבע גמר הפלייאוף. למרות הריצה הנהדרת, בעיר היין יודעים שהפסד באשדוד עלול לסבך אותם במאבקים נגד הפועל תל אביב, כשניצחון עשוי להבטיח כבר ביום שישי את מקומם בין שמונה האחרונות. מי שנמצא בתקופה אישית טובה הוא עידן זלמנסון עם 9.7 נקודות למשחק במהלך הסיבוב השלישי לצד 3.8 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully