וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה סדר: חוקי הרשתות החברתיות החדשים של ז'וזה מוריניו

מנג'ר יונייטד מאס בעיסוק של שחקניו ברשתות החברתיות וקבע: אסור להעלות דברים מהאימון או מהאוטובוס ואסור להשתמש 48 שעות לפני משחק. חשש שלוק שואו ייעדר חצי שנה בעקבות הפציעה

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה, ז'וזה מוריניו. רויטרס
רוצה את השחקנים שלו מרוכזים. מוריניו ופוגבה/רויטרס

ז'וזה מוריניו ישלים בקרוב את עונתו הראשונה כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד וגם אם טבילת האש באולד טראפורד לא הייתה כישלון חרוץ, הרי שהיא בוודאי לא הייתה גם הצלחה גדולה במיוחד.

מוריניו אומנם זכה עם יונייטד בשני תארים משניים (מגן הקהילה וגביע הליגה) ועשוי להניף תואר יוקרתי יותר (הליגה האירופית), אולם בליגה מדשדשת הקבוצה לאורך רוב העונה במקום השישי ומתקשה לגבור בביתה על יריבות חלשות וגם את הגביע בו זכתה אשתקד היא איבדה העונה בשלב רבע הגמר, כל זאת למרות השקעה כספית גדולה ובכללה הרכש היקר אי פעם, פול פוגבה.

עוד בנושא:

זלאטן איברהימוביץ' עבר בהצלחה את הניתוח

לוק שואו, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
חצי שנה בחוץ? שואו/GettyImages

הביקורות לעבר שחקני יונייטד העונה ובעיקר לעברו של הקשר הצרפתי שחזר לקבוצה מיובנטוס היו קשורות לא פעם לעיסוק המתמיד שלהם ברשתות החברתיות ונראה שכעת מוריניו המתוסכל החליט שהגיע הזמן לשנות את הדברים. על פי ג'ק פיט ברוק מהאתר "אינדיפנדנט", הפורטוגלי החליט להציב כמה כללים חדשים וקשוחים בניסיון לשנות את האופי של שחקניו.

שחקני הסגל קיבלו הוראות חדשות לפיהן אסור להם להעלות לרשתות החברתיות (טוויטר, פייסבוק, סנאפצ'ט, אינסטגרם וכו') תמונות מהאימונים. בנוסף, אסור להם להשתמש ברשתות החברתיות 48 שעות לפני משחק ובעיקר, אסור להם להעלות שום דבר מהאוטובוס המוביל את הקבוצה למשחקים.

אם לא די בצרות של יונייטד, נראה שגם לוק שואו, שכבר התמודד בעבר עם פציעה קשה, עלול להיעדר לתקופה ממושכת. המגן השמאלי נפגע ב-1:1 מול סוונסי ביום ראשון והוא סובל מפציעה ברצועות הברך וייבדק על ידי רופא, כאשר כרגע ההערכה היא כי הוא עלול להחמיץ כחצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully