וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "גם אני הייתי צעיר ויודע איך זה להרגיש בלתי מנוצח"

שוער יובנטוס מתכונן לחצי הגמר מול מונאקו הצעירה: "ליגת האלופות היא לא עניין של אובססיה בשבילי, אלא של התלהבות". ז'ארדים: "לדעתי נצליח להבקיע גם בחוץ" (ד', 21:45, ערוץ 2)

חצי הגמר, משחק 1מחצית03/05/2017
מונאקו
    0
      יובנטוס

        הניסיון של יובנטוס, או רוח הנעורים של מונאקו? חצי הגמר השני בליגת האלופות ייצא לדרך מחר (רביעי, 21:45, ערוץ 2) עם המפגש המסקרן בין אלופת איטליה לסגנית אלופת צרפת, שיהווה שחזור של רבע גמר הצ'מפיונס ב-2015 ושל חצי הגמר ב-1998. בשני המקרים יובנטוס היתה זו שהעפילה לשלב הבא, וגם הפעם היא מסומנת כפייבוריטית מובהקת.

        בדרך לחצי הגמר הגברת הזקנה עברה את פורטו וברצלונה ולא ספגה ולו שער אחד, וכעת היא מקווה לשמור על רשת נקייה מול עוד מכונה התקפית משומנת. מונאקו כבשה העונה לא פחות מ-146 שערים בכל המסגרות, כשהשילוב בין רדאמל פלקאו המנוסה לקיליאן אמבפה המבריק עובד נפלא. ילד הפלא הצרפתי עומד על מאזן נהדר של 18 שערים ב-18 המשחקים האחרונים, אבל הפעם הוא יצטרך להכניע את ג'אנלואיג'י בופון האגדי, משימה לא פשוטה כלל.

        קיליאן אמבפה שחקן מונאקו. רויטרס
        18 שערים ב-18 המשחקים האחרונים. קיליאן אמבפה/רויטרס

        בופון כבר ציין אמש ש"אני הכי נהנה להתמודד מול שחקנים שעוד לא נולדו כשאני כבר הייתי בשיא הקריירה. זה היופי שטמון בקריירה ארוכה כמו שלי", אבל בטוח שהוא יבוא עם מוטיבציה מיוחדת להצר את צעדיו של בן ה-18, שמצידו אמר ש"הוא חולם להכניע את בופון, אגדת כדורגל שגדלתי עליה". הביאנקונרי מגיעים למשחק אחרי שסיימו ב-2:2 מאכזב מול אטאלנטה בחוץ והפגינו חולשה לא אופיינית בהגנה. מחר הם יחסרו ככל הנראה את המגן דניאלה רוגאני, שסובל מפציעה בירך. מנגד, לרשות מאמן מונאקו לאונרדו ז'ארדים עומד סגל מלא.

        בופון במסיבת העיתונאים לקראת המפגש: "שתי הקבוצות הגיעו לחצי הגמר בצדק וכי הן איכותיות. אני חושב שהשחקנים הצעירים של מונאקו יגיעו עם התלהבות ורצינות שמתאימות לגילם, גם אני הייתי בגילם ואני יודע איך זה לשחק בהרגשה שאתה בלתי מנוצח. הפעם, בניגוד ללפני שנתיים, אנחנו יכולים להיות רגועים יותר, כי הגעה לגמר תהיה כמעט הגיונית בהתחשב במסע שהתחלנו כבר לפני כמה שנים. אין ספק שאצפה בדרבי של מדריד, זה משחק שכדאי לראות בלי קשר ליריבה הפוטנציאלית, אך אני לא מעודד אף אחת מהן"

        "אני מבין שזה קשה להאמין, אבל עבורי לשחק בגיל הזה בחצי הגמר זה עניין של התלהבות, ולא של אובססיה. זה משמח אותי ושומר עלי צעיר, לא אכפת לי אם אני מנצח או לא".

        הצעה שאסור לפספס

        התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

        לכתבה המלאה
        ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס במסיבת עיתונאים. רויטרס
        הזמן עובר, הפרצופים מתחלפים, והוא עדיין כאן. בופון/רויטרס

        מסימיליאנו אלגרי על ההבדל ממונאקו שיובה פגשה לפני שנתיים ברבע הגמר. "הסטטיסטיקות מראות שהיא השתנתה גם בהתקפה וגם בהגנה. ז'ארדים עשה עבודה יוצאת מהכלל. המספרים מדברים בעד עצמם. החלוצים עובדים היטב יחד, פלקאו מנוסה הוא שועל ברחבה, אמבפה מהיר וטכני ונכנס הרבה לעומק. הקבוצה כולה השתפרה. במשחקים כאלה, הקבוצה יודעת מה היא צריכה לעשות".

        לאונרדו ז'ארדים: "אני חושב שנצליח להבקיע גם במשחק החוץ. הבקענו 3 פעמים בדורטמונד, 3 בסיטי ושניים גם בטוטנהאם. ליובנטוס יש תרבות של מנצחים. הם מאורגנים וקשוחים בהגנה. בהתקפה הם חזקים והם צריכים רק שני מצבים כדי לכבוש פעם אחת. בנוסף, הם גם טובים במצבים נייחים. יובה שונה מהקבוצות הקודמות שפגשנו, שפחות ממוקדות בהגנה ויותר בהתקפה. נצטרך לשים לב להתקפות המעבר, כשהם מאורגנים קשה להכריע אותם ונצטרך להניע את הכדור מהר קדימה".

        לאונרדו ז'ארדים מאמן מונאקו במסיבת עיתונאים. רויטרס
        ז'ארדים במסיבת העיתונאים/רויטרס
        טיימואה בקאיוקו שחקן מונאקו. רויטרס
        יהיה בסגל של מונאקו למרות האף השבור. טיימואה בקאיוקו/רויטרס

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully