וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן עבר את הניתוח בהצלחה, הפציעה שלו לא "מסיימת קריירה"

הכוכב השבדי הפצוע נותח במכון הרפואי של אוניברסיטת פיטסבורג ויישאר שם בהשגחה לכל אורך תהליך השיקום. סוכנו מינו ראיולה פרסם הודעה לפיה שחקן יונייטד צפוי "להחלים בצורה מלאה"

שחקן מנצ'סטר יונייטד, זלאטן איברהימוביץ'. AP
לא מוותר על הקריירה. זלאטן/AP

זלאטן איברהימוביץ' מנסה להתאושש מהפציעה הקשה שלו והלילה (בין שני לשלישי), עבר ניתוח במכון לרפואה של אוניברסיטת פיטסבורג בארצות הברית. הניתוח הוכתר כמוצלח וסוכנו של הכוכב השבדי, מינו ראיולה, פרסם הודעה לפיה הפציעה איננה "מסיימת קריירה" עבור זלאטן.

חלוץ מנצ'סטר יונייטד בן ה-35 נפגע במהלך גומלין רבע גמר הליגה האירופית מול אנדרלכט, כאשר הפציעה שלו הוגדרה כ"נזק משמעותי לרצועות הברך". ההערכה הראשונית הייתה כי הוא יחמיץ שמונה-תשעה חודשים וכעת, לאחר שהניתוח עבר והשיקום כבר החל, ייתכן כי יתקבל לוח זמנים מדויק יותר לגבי חזרה אפשרית למגרשים, ביונייטד או אולי ב-MLS.

"זלאטן איברהימוביץ' עבר ניתוח מוצלח בברכו. הוא יחלים ממנו בצורה מלאה ולא סבל מפציעה מסיימת קריירה", נכתב בהודעה של ראיולה, "הניתוח בוצע בפיטסבורג וזלאטן כבר החל בתהליך השיקום שלו במקום. הוא יישאר תחת השגחת הרופאים המנתחים לכל אורך תהליך השיקום. נכון לרגע זה, זלאטן והצוות הרפואי לא יספקו ראיונות בנוגע למצבו. עדכונים נוספים יימסרו בהמשך".

איברהימוביץ' הגיע ליונייטד בפגרה אחרי ארבע עונות מוצלחות בפריס סן ז'רמן. הוא רשם במדי השדים האדומים 28 שערים ב-46 הופעות בכל המסגרות והיווה קרן אור בעוד עונה בינונית שעוברת על המועדון.

עוד בנושא:

אמרה ג'אן: "מעולם לא כבשתי שער כזה, אולי רק כשהייתי ילד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully