וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתכננת להעתיק את מחנה האימונים המסורתי לפולין

2.5.2017 / 8:45

אחרי שנים בהן נהגה לקיים את המחנה באוסטריה, שם חוותה אירועי אלימות קשים בקיץ 2014, לוזון וההנהלה מתכננים מעבר. במועדון ממתינים לאישור המנהל הספורטיבי לעסקאות דוס סנטוס וקליין. בלם קבוצת הנוער, עופרי ארד, חתם על חוזה לשלוש שנים

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. שלומי גבאי
משנה מקום משנה מזל? לוזון והשחקנים באימון/שלומי גבאי

אחרי שנים ארוכות בהן נהגה לקיים את מחנה האימונים שלה באוסטריה, מכבי חיפה משנה מסלול ותמריא, ככל הנראה, לפולין - כך נודע לוואלה! ספורט. על פי סיכום בין גיא לוזון להנהלת הקבוצה לראשונה מזה תקופה ארוכה ישתנה יעד המחנה. בחיפה, שם נהוג לקיים את המחנה באוסטריה בעידן יעקב שחר, כבר החלו להתייעץ עם סוכנים זרים בנוגע ליריבות אימון. התאריכים הסופיים יקבעו לאחר שיתברר סופית מיקום הקבוצה, שלא תשחק ככל הנראה באירופה בעונה הבאה. מספר קבוצות, בניהן הפועל באר שבע, נוהגות לערוך את המחנה בפולין.

כזכור, בקיץ 2014 סבלה הקבוצה מאירועי האלימות במחנה בעיירה בישופהוסן. משחק האימון נגד ליל פוצץ בדקה ה-85 (במצב של 0:2 לליל) אחרי שכמה מפגינים פרו פלסטינים, צעירים מקומיים ממוצא טורקי, פרצו למגרש וניסו לתקוף שחקנים של הקבוצה הישראלית. למרות שכוחות האבטחה במקום הצליחו להשתלט על הפורצים לכר הדשא, השופט החליט לשרוק לסיום. אנשי מכבי חיפה מיהרו להוריד את השחקנים לחדר ההלבשה, לא לפני שהשוער ולדימיר סטויקוביץ' חובט באחד מהמפגינים ואייל משומר הותקף וחטף בעיטה מאחד האוהדים.

הקבוצה לא תתאמן היום ומחר תשוב לכפר גלים, ללא עומר דמארי הפצוע. חיפה אמורה למנות בשבוע הקרוב מנהל ספורטיבי, אחרי שרשימת המועמדים הצטמצמה והמועדון קיים פגישות עם כל המועמדים הרלוונטים. במועדון ממתינים למינוי המנהל הספורטיבי כדי שזה יאשר את עסקאות אליסון דוס סנטוס ופלוריאן קליין.

בלם קבוצת הנוער, עופרי ארד, חתם על חוזה לשלוש שנים במכבי חיפה באמצעות סוכנו שחר גרינברג. השחקן בן ה-18 נפגש עם מנכ"ל הקבוצה אסף בן דב וסיכם את הפרטים. לאחר החתימה, אמר ארד לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "מגיל 8 אני במועדון וזה רגע שחלמתי עליו כל החיים. אני רוצה לומר תודה למועדון על האמון שניתן בי ואני מקווה להחזיר על כך במהרה. מבחינתי זה השלב הראשון בקריירה, ואני מחכה כבר להשתלב בסגל הקבוצה הבוגרת ולתרום על מנת להחזיר את המועדון לגדולתו".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully