וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי שוב עוקץ: "הבעיה הכי גדולה של כריסטיאנו רונאלדו היא מסי"

החזית בין אקס ברצלונה לכוכב ריאל תיפתח מחדש? הקשר: "כריסטיאנו נולד בעידן הלא נכון, הוא לעולם לא יצליח להשתוות למסי". וגם: אתלטיקו מוכנה למכור את הרננדס בזול לברצלונה, ובלבד שלא יילך לריאל

one

צ'אבי היה מאז ומתמיד יקיר אוהדי ברצלונה, אבל מאז עזב את הקבוצה ב-2015, מעמדו כאגדת קטלאנית רק הולך ומתחזק. הסיבה העיקרית: הוא פשוט לא מפסיק לעקוץ את כריסטיאנו רונאלדו.

אמש (שני) הקשר המחונן פתח פעם נוספת את החזית הישנה והמוכרת שלו נגד כוכב ריאל מדריד, בראיון שהעניק לתקשורת הספרדית. הפעם, לשם שינוי, הוא היה קצת יותר מנומס ודיפלומטי, אבל הצליח "להכניס" לפורטוגלי בין השורות. "רונאלדו שחקן נהדר שכובש בלי הפסקה, אבל הבעיה הכי גדולה שלו היא לאו מסי. לצערו הרב, רונאלדו משחק לצד שחקן שהוא לעולם לא יצליח להשתוות אליו", אמר. "לא משנה מה יקרה, עבורי מסי תמיד יהיה הכדורגלן הגדול בכל הזמנים. אולי בתקופות אחרות כריסטיאנו יכול היה להיות הכדורגלן הכי טוב בעולם, אבל אולי הוא נולד בעידן הלא נכון".

כריסטיאנו רונאלדו מול צ'אבי. Emilio Morenatti, AP
איך רונאלדו יגיב הפעם?/AP, Emilio Morenatti

כזכור, צ'אבי ורונאלדו פיתחו יריבות תקשורתית אחרי שהחליפו לא מעט עקיצות בעבר. זה החל כשצ'אבי אמר ש"רק עבור אוהדי ריאל מדריד רונאלדו נחשב לטוב ממסי" והוסיף ש"להשוות ביניהם זה פשוט מופרך". לאחר מכן, רונאלדו הגיב בחריפות ותהה בעוקצנות "איפה צ'אבי משחק? יש לו כדור זהב?", מה שלא מנע מאקס ברצלונה להמשיך את הוויכוח ולטעון ש"בניגוד לרונאלדו, אני תמיד פעלתי במסגרת החוק", כשהוא רומז לפרשיית המס בה שמו של כוכב ריאל מדריד נקשר.

בנוסף, צ'אבי טען ש"החלום הכי גדול שלי הוא לחזור לברצלונה בתפקיד מקצועי. אני שואף לאמן את הקבוצה הבוגרת יום אחד". אם ג'רארד פיקה אכן יהפוך לנשיא ביום מן הימים כפי שהבטיח, אולי גם המשאלה של צ'אבי תתגשם.

עוד בספרד: אתלטיקו מדריד מוכנה למכור את המגן השמאלי תאו הרננדס לברצלונה תמורת סכום נמוך יותר, ובלבד שלא יעבור לריאל מדריד. כך על פי דיווחים בספרד. לטענת "מארקה", מתנהלת "מלחמה קרה" בין ריאל לאתלטיקו בימים אלה, שבמרכזה עומד כעת הרננדס בן ה-19, המושאל מאתלטיקו לאלאבס ומוזכר בשבועות האחרונים כמועמד מרכזי לברצלונה וריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully