וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון רמסה את סן אנטוניו, קליבלנד שייטה מול טורונטו

משחקים חד צדדיים בפתיחת חצאי הגמר במערב ובמזרח: הרוקטס הנחילו לספרס את הפסד הבית הכי גדול שלהם בפלייאוף עם 99:126 מרשים, הקאבס גברו 105:116 על הראפטורס בזכות הצגה של לברון על ומחוץ לפרקט

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
איזו הצגה. הארדן/AP

אם פלייאוף ה-NBA היה עד כה בשלב הגישושים, אין ספק שהלילה (בין שני לשלישי) הוא נכנס לשלב הקרבות במשקל כבד, עם פתיחת הסדרות המרתקות והאיכותיות בין קליבלנד לטורונטו ובין סן אנטוניו ליוסטון. באופן מפתיע למדי, שתי הסדרות נפתחו במעמד צד אחד: יוסטון רמסה את סן אנטוניו 99:126 בחוץ עם 22 שלשות, בעוד הקאבס פתחו את הלילה עם ניצחון 105:116 על הראפטורס, כשלברון ג'יימס מצטיין. תוצאות הלילה:

קליבלנד - טורונטו 105:116 (הקאבס עלו ל-0:1 בסדרה)
סן אנטוניו - יוסטון 126:99 (הרוקטס עלו ל-0:1 בסדרה)

חשבון הטוויטר של יוסטון לא יכול היה לנסח את זה יותר טוב

סן אנטוניו - יוסטון 126:99 (הרוקטס עלו ל-0:1 בסדרה)

מה שאמור היה להיות מלחמת מוחות בין פופוביץ' לדאנטוני ובין הארדן לקוואי הפך מהר מאוד להצגה במעמד צד אחד: בניגוד לכל הציפיות וההערכות המוקדמות, הספרס פשוט לא היוו יריבה לרגע ונכנעו לכישרון המתפרץ ולשלשות של הרוקטס ובאופן מפתיע למדי, גם להגנת ברזל שהציגו במחצית הראשונה. הספרס ספגו בשני הרבעים הראשונים 69 נקודות, אבל גרוע מכך, קלעו 39 בלבד - ובכך קבעו שיא חדש עם הפיגור הכי גדול אי פעם במחצית בפלייאוף. גם במחצית השנייה לא ניכר שום שיפור, כשג'יימס הארדן וחבריו עושים פחות או יותר מה שהם רוצים על הפרקט, ומכריחים את פופוביץ' לספסל את הכוכבים לזמן ממושך בתקווה שישכחו מהערב הזה כמה שיותר מהר ויתאוששו מנטלית. בין לבין, ננה ודווין דדמון התעמתו פיזית והורחקו.

הרוקטס שוב הראו כמה עומק וכמה איכות יש להם: הם קבעו שיא מועדון בפלייאוף עם 22 שלשות, כששלושה שחקנים קולעים מעל 20 ושישה מסיימים בספרות כפולות. ג'יימס הארדן היה מעל כולם עם 20, 14 אסיסטים (לעומת 3 איבודים בלבד) וגם 4 חטיפות, טרבור אריזה כיכב עם 23, קלינט קאפלה שלט בצבע עם 20 וגם ריאן אנדרסון עשה את שלו עם 14. מנגד, הספרס סוגרים את הלילה העגום עם התבוסה הגדולה בתולדותיהם בפלייאוף, למרות עוד משחק טוב של קוואי לאונרד (21 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), שנשאר שוב לבד במערכה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. AP
הפנים של קוואי אומרות הכל/AP

קליבלנד - טורונטו 105:116 (הקאבס עלו ל-0:1 בסדרה)

אחרי תקופה של דשדוש מתמשך שהחלה לקראת תום העונה הרגילה וליוותה גם את הסיבוב הראשון מול אינדיאנה, רבים תהו מתי, אם בכלל, לברון וחבריו יעלו הילוך וייראו כמו הקבוצה האימתנית שדרסה את המזרח בעונה שעברה והמשיכה כל הדרך לאליפות היסטורית. הלילה, כך נראה, זה סוף סוף קרה: אחרי מנוחה של שבעה ימים, החבורה של טיי לו יצאה כמו מלוע של תותח ועל אף התוצאה שמרמזת על משחק צמוד כביכול, זה רחוק מלהיות סיפור המשחק.

קליבלנד ולברון באו ליהנות כבר מהרגע הראשון. ברבע הפותח לברון ואימן שאמפרט סיפקו שלל מהלכים ודאנקים מרהיבים וסיימו את 12 הדקות הראשונות ביתרון 12, הראפטורס ענו עם קאמבק קטן וצימקו לנקודה הפרש בלבד, אבל אז קיירי אירווינג לחץ על הגז והוביל עוד בריחה, והרבע השלישי והאחרון היה כל כולו גארבג' טיים מתמשך, במהלכו לברון אפילו העז לקחת בקבוק בירה מהשורה הראשונה בקהל אחרי שנשרקה עבירה לזכותו במתפרצת. לברון סיים עם 41 דקות יעילות במיוחד עם 35 נקודות ו-10 ריבאונדים, כשהוא מגיע ל-92 משחקים עם דאבל-דאבל בפלייאוף וחולף על פני צ'ארלס בארקלי במקום ה-12 בתולדות הפלייאוף בקטגוריה זו. קיירי אירווינג הוסיף 24 נקודות וגם חילק 10 אסיסטים, קווין לאב הוסיף 18 ו-9 ריבאונדים, וגם טריסטון תומפסון נראה טוב מאוד עם 11 ו-14 ריבאונדים.

מנגד, אצל הראפטורס זו כבר מסורת: היה זה ההפסד ה-10 ברציפות של טורונטו במשחקי 1 בפלייאוף, הרצף הכי ארוך בתולדות הליגה (!). קייל לאורי בלט עם 20 נקודות ו-11 אסיסטים, דמאר דרוזן תרם 19 ו-7 ריבאונדים, אבל כדי להוציא משהו מהסדרה הזו, החבורה של דווין קייסי תצטרך להיראות הרבה יותר טוב.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, עם בקבוק בירה. לצידו ג'יי אר סמית'. רויטרס
גם הוא יודע ליהנות. לברון לוקח בירה במהלך המשחק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully