וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתורו וידאל: "ההדחה מול ריאל הייתה ההפסד הכואב בקריירה שלי"

קשר באיירן מינכן התראיין בצ'ילה והוסיף: "כבר הפסדתי במשחקי גמר, אבל זה היה הכי כואב בגלל הצורה בה הודחנו, זה לא היה בגלל כדורגל". על לאהם ואלונסו: "שמח שזכיתי לשחק עם אגדות כאלה"

השופט ויקטור קסאי מרחיק את שחקן באיירן מינכן ארתורו וידאל. GettyImages
"הודחנו לא בגלל כדורגל". וידאל סופג אדום מול ריאל מדריד/GettyImages

רגע לפני ששלב חצי גמר ליגת האלופות יוצא לדרך, התראיין ארתורו וידאל ללה טרסרה הצ'יליאני ודיבר על ההדחה בשלב הקודם ועל העונה בבאיירן מינכן. כזכור, הבווארים הודחו בשלב הקודם על ידי ריאל מדריד ו-וידאל הורחק בצהוב שני שלא היה צריך להישלף לעברו במצב של 1:2 לזכות אלופת גרמניה וכשההתמודדות כולה הייתה צמודה ב-3:3. לאחר מכן אושרו לכריסטיאנו רונאלדו שני שערים מעמדת נבדל והבלאנקוס עלו לחצי הגמר, שם ישחקו מול אתלטיקו בדרבי מדרידאי.

וידאל דיבר על המשחק מול ריאל מדריד ואמר: "היה לנו חוסר מזל. זה היה ההפסד הכי גרוע בקריירה שלי. הפסדתי במשחקי גמר לפני כן, אבל אני חושב שזה היה ההפסד הכי גרוע בקריירה שלי בגלל הצורה בה הפסדנו. למרות זאת, עדיין יש לי הרבה שנים כדי להילחם ולזכות בליגת האלופות. לא אוותר על החלום שלי". וידאל דיבר על המצב בבאיירן ואמר: "אני מאושר מאוד שניתנה לי ההזדמנות לשחק עם פיליפ לאהם וצ'אבי אלונסו, הם שני שחקנים שעולם הכדורגל יזכור לנצח. אני שמח מאוד להיות חלק מבאיירן מינכן וחושב שהקבוצה הזו יכולה להשיג דברים גדולים ולזכות בדברים גדולים. באיירן היא לא קבוצה, אלא משפחה".

כשנשאל מה באיירן צריכה לשפר כדי לזכות בליגת האלופות, אמר הקשר הצ'יליאני: "קשה לענות על זה. לא הודחנו השנה בגלל כדורגל, אלא בגלל משהו אחר. נמשיך לעבוד באותה צורה, נקבל את השחקנים החדשים שיבואו בקיץ והקבוצה תישאר ברמה גבוהה מאוד. אני חושב שבצורה הזו נוכל להשיג הכול". וידאל נשאל האם באיירן לא בבעיה בשל העובדה שאין לה תחרות בגרמניה כמו שלריאל יש בספרד עם ברצלונה ואתלטיקו ואמר: "לא, כי באיירן יכולה להיות הכי חזקה לא רק פה בליגה, אלא גם באירופה. עם קצת מזל, אני חושב שאנחנו יכולים לזכות בליגת האלופות בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully