וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרה ג'אן: "מעולם לא כבשתי שער כזה, אולי רק כשהייתי ילד"

שחקן ליברפול חגג את שער המספרת שלו, שסידר לאדומים 0:1 חשוב מול ווטפורד: "זה השער הכי טוב שכבשתי אי פעם". קלופ: "הוא יכול לשחק טוב מכפי ששיחק היום, אבל לא לכבוש שער יפה יותר"

שחקן ליברפול אמרה ג'אן. רויטרס
שער שלא יישכח. ג'אן/רויטרס

אמרה ג'אן כבש אמש (שני) את אחד השערים הגדולים והיפים שנראו לאחרונה. המגן/קשר של ליברפול בעט מספרת מקצה הרחבה בעוצמה אדירה לחיבורים כדי לסדר לקבוצה שלו 0:1 יקר וחשוב מאוד מול ווטפורד בחוץ, במסגרת המחזור ה-35. הרשת וגם חבריו של ג'אן לא נותרו אדישים.

אמרה ג'אן הנרגש אמר אחרי המשחק: "מעולם לא כבשתי שער כזה, אולי רק כשהייתי צעיר יותר. זה הגול הכי טוב שכבשתי אי פעם. ראיתי את המרווח ורצתי קדימה. המחשבה הראשונה שלי הייתה לנגוח את זה, אבל אז לא חשבתי יותר מדי. אבל הדבר הכי חשוב זה שלקחנו את שלוש הנקודות אחרי התוצאות שהיו אתמול. זה היה משחק גדול בשבילנו. הכול בידיים שלנו. אם ננצח בשלושת המשחקים שנותרו, נהיה בליגת האלופות. אנחנו מלאי ביטחון. אם נשחק כמו שאנחנו יכולים, נעשה את זה".

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר: "זה מרגיש טוב מאוד לנצח במשחק כזה. היה משחק קשה, התחלנו טוב מאוד ואז היינו צריכים להוציא את פיליפה קוטיניו. הוא שחקן חשוב ואדם ללאנה נכנס אחרי היעדרות ארוכה. התחלנו בצורה סבלנית, שיחקנו כדורגל וניסינו לייצר מצבים. השער היה מרהיב כמובן. אמרה ג'אן יכול לשחק יותר טוב ממה ששיחק היום, אבל לא יכול לכבוש שער יותר יפה מזה שהוא כבש היום. הייתי רוצה לומר שאני רגיל לזה, אבל זו לא האמת, במיוחד לא מאמרה. זה הגיע לו, מה אני יכול להגיד? לפעמים צריך את סגנון המזל הזה בכדורגל. היה ברור שנצטרך לעבוד קשה כדי לנצח וזה מה שעשינו. לא קל לנצח פה. היינו זקוקים למעט מזל ועבדנו קשה בשביל זה. הם לא הגיעו להרבה מצבים, אבל היה קשה להתגונן מולם. היינו צריכים להיות זהירים והשחקנים עשו את זה בצורה מוצלחת. אני בסדר גמור עם ההופעה".

עוד בנושא:

ליברפול התקרבה לצ'מפיונס עם 0:1 על ווטפורד

אקס ליברפול, לואיס גרסיה, מתלהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully