וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה של מסי, רשימת הרכש לעונה הבאה: תוכנית החומש של ברצלונה

בזמן שהקבוצה נאבקת על האליפות, מאחורי הקלעים עוסקים במרץ בעונה הבאה: החוזה החדש של הכוכב הארגנטינאי סוכם, וראטי, קוטיניו ותאו הרננדס מועמדים להגיע, וגם: מי יאמן בעונה הבאה?

רויאלטי

בברצלונה מתמקדים במאבק האליפות מול ריאל מדריד, אך מאחורי הקלעים ההנהלה ממשיכה להתעסק בעונה הבאה כאשר על הפרק: מינוי מאמן לעונה הבאה והארכת חוזהו של ליאונל מסי ושחקני רכש לעונה הבאה. על פי ה"אל מונדו דפורטיבו" רוברטו פרננדס המנהל הטכני כבר החליט על זהות היורש של לואיס אנריקה, אבל הדירקטוריון עדיין לא אישר את המינוי. ביום חמישי תקיים אתלטיק בילבאו מסע"ת שבה היא צפויה להודיע על הארכת חוזהו של ארנסטו ואלוורדה מאמנה, שנחשב לאחד המועמדים להגיע לקאמפ נואו, כך שהמועמדים המובילים כרגע הם חואן קרלוס אונסואה העוזר, חורחה סמפאולי, רונאלדו קומאן, חואן אנטוניו פיצי מאמן נבחרת צ'ילה וגם אוסקר גרסיה, אקס מכבי תל אביב.

תאו הרננדס מול ניימאר. GettyImages
עונה הבאה ישחקו ביחד? תאו הרננדס מול ניימאר/GettyImages

בנוגע למסי, בספרד מדווחים שחורחה מסי, אביו של הכוכב הארגנטינאי היה בברצלונה וכבר נפגש עם הנשיא ברתומאו. חתימה רשמית עדיין אין, אבל על פי הדיווח המו"מ מתנהל בצורה חלקה והארכת החוזה מתקרבת.

באשר לשחקני חיזוק, רשימת הרכש של ברצלונה כוללת כרגע את מרקו וראטי, פיליפה קוטיניו ותאו הרננדס, המגן השמאלי של אתלטיקו מדריד שמשחק כמושאל באלאבס. אחת האופציות שהועלו בברצלונה הייתה להעביר לאתלטיקו את ג'ורדי אלבה תמורת המגן הצעיר (19), שמחוזר גם על ידי ריאל מדריד ובאיירן מינכן. הרננדס הוא אחיו של לוקאס מאתלטיקו והוא ניחן ביכולת פריצה יוצאת מהכלל, כשגם החלק ההגנתי שלו חזק והוא אחד מהגורמים לכך שקבוצתו ספגה רק 41 שערים העונה.

בנוסף, בקבוצה יודעים שהם חייבים לרכוש מגן ימני בקיץ ובעמדה הזו הקטור ביירין הוא המועמד המוביל. העונה שיחק בעמדה הזו סרג'י רוברטו, אך זה היה אילוץ ובבארסה מייעדים לשחקן את אחת מעמדות הקישור בעונה הבאה. סרג'י רוברטו חתום העונה על שניים מרגעי השיא של ברצלונה - השער שהעלה אותה לרבע גמר האלופות ב-1:6 של פריס סן ז'רמן ושער הניצחון של מסי בקלאסיקו שהגיע אחרי פריצה מסחררת של הקשר בתוספת הזמן. מי שעשוי לחזור למועדון הוא ג'רארד דאולופאו, שחקנה של אברטון שמשחק כמושאל במילאן ונחשב לשחקן בית מוערך. ברצלונה על פי הדיווח מוכנה לשלם כ-12 מיליון יורו עבור השחקן, שעשוי להיות מחליף אידיאלי לאחד משלישיית ה-MSN.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן ברצלונה ג'רארד דאולופאו. GettyImages
יחזור ללבוש את המדים של ברצלונה? דאולופאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully