וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טוטו תמוז לא צפוי להמשיך בעונה הבאה

בקבוצה מאוכזבים מהיכולת של החלוץ ולא יציעו לו חוזה לעונה הבאה, גם לא בסכומים נמוכים יותר. בן רייכרט יעמוד לדין בחמישי בעקבות הפגיעה בחן עזריאל, עלול להחמיץ את המפגש מול הפועל אשקלון

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב (אמצע) מול מיקי סירושטיין שחקן מ.ס. אשדוד. יוסי ציפקיס
לא צפוי להמשיך. טוטו תמוז/יוסי ציפקיס

בהפועל תל אביב אומנם חושבים רק על המשחק הקרוב והגורלי מול הפועל אשקלון בשבת ואת התכניות המקצועיות די הקפיאו במועדון עד אשר יתברר באיזו ליגה יהיו האדומים בעונה הבאה, אך עם זאת נראה כי יש אכזבה מהיכולת של טוטו תמוז ולו לא יוצע חוזה חדש בעונה הבאה. כידוע, תמוז חתם לחצי עונה בינואר על סכום של 10 אלפים יורו בחודש והוא בין המשתכרים הגבוהים בקבוצה. לאור העובדה שמאז שחתם, כבש שער אחד בלבד ורחוק מאוד מהלרשים, במועדון כאמור, אין רצון כרגע להציע לו חוזה גם בעונה הבאה, אפילו בסכומים נמוכים, יותר.

בן רייכרט שחקן הפועל תל אביב (אמצע) מול מ.ס. אשדוד. יוסי ציפקיס
עלול לשלם ביוקר. בן רייכרט/יוסי ציפקיס

בתוך כך, בן רייכרט קשרה של הפועל תל אביב ניצל ביום שבת האחרון מהרחקה במשחק ההפסד ל-מ.ס אשדוד, אך היום הודיע תובע ההתאחדות ניר רשף כי השחקן יעמוד לדין משמעתי, זאת בעקבות על סמך צילומי הטלוויזיה. כזכור, רייכרט שספג צהוב באותו משחק, היה צריך להיות מורחק אחרי ששלח מכה לגבו של חן עזריאל מאשדוד במהלך מאבק בין השניים. האקט הזה חמק מעיניו של אלון יפת, אך צולם בטלוויזיה והשחקן עלול לספוג עונש הרחקה בעקבות המקרה.

בכתב האישום נכתב כי: "בדקה ה-72 לערך, במהלך ריצה של הנאשם עם כדור לכיוון מחצית המגרש של הקבוצה היריבה, תפס אותו שחקנה של מ.ס אשדוד חן עזריאל מאחור ולאחר התפיסה, כשנעצר המהלך, היכה הנאשם את עזריאל בגבו. הפגיעה של הנאשם חמקה מעיניו של שופט המשחק אלון יפת".

הדיון המשמעתי בעניינו של רייכרט יתקיים ביום חמישי הקרוב בשער 16:00 והשחקן עלול להיות מורחק ולהחמיץ בשל כך את המשחק הכי קריטי של האדומים העונה, משחק שעלול להכריע את זהות היורדת לליגה הלאומית מול הפועל אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully