וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד: בלאט וגרשון ברשימת עשרת המאמנים הגדולים באירופה

מאמן דרושאפקה דורג תשיעי ברשימת אתר היורוליג, גרשון השתחל למקום הרביעי המכובד: "הקבוצות של פיני תמיד שיחקו כדורסל מהיר ואטרקטיבי. אובראדוביץ', מסינה ומאליקוביץ' בטופ 3

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט מקבל את תואר מאמן החודש ממנהל הפועל חולון פיני גרשון. קובי אליהו
קיבלו את הכבוד המגיע להם. בלאט וגרשון/קובי אליהו

פחות מחודש נותר לפתיחת הפיינל פור של היורוליג ונכון, מכבי תל אביב ממש לא תהיה שם הפעם, אך המאמנים הישראלים ממשיכים לעשות כבוד באירופה והיום (שני) באתר היורוליג ערכו דירוג של עשרת המאמנים הגדולים מאז שהחל היורוליג במתכונתו הנוכחית ב-1998, שם יש ייצוג לשני מאמנים ישראלים - דיוויד בלאט ופיני גרשון.

בלאט, שהודח עם דרושאפקה ברבע גמר הפלייאוף, ממוקם התשיעי מיד אחרי דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה. "המאמן היחיד שעבד במועדון אירופאי גדול וגם במועדון NBA. בלאט הראה את יכולת האימון שלו השנה עם דרושאפקה, קבוצה שמעט האמינו שיכולה לעלות לפלייאוף. הוא גם זכה ביורובאסקט עם רוסיה ב-2007 ובמדליית ארד באולימפיאדת לונדון ב-2012", כך נכתב באתר הרשמי.

פיני גרשון הגיע למקום הרביעי המכובד ובהחלט אפשר להבין מדוע. "הקבוצות של פיני תמיד משחקות כדורסל מהיר, אטרקטיבי ועם הרבה מתפרצות. הוא גם מוטיבטור נהדר ומאמן אהוב על התקשורת. הוא הוליך את מכבי לשתי זכיות רצופות ביורוליג, משהו שרק אולימפיאקוס הצליחה לעשות מאז".

הרשימה המלאה:

10. דימיטריס איטודיס

9. דיוויד בלאט

8. פאבלו לאסו

7. אייטו רנסאנס

6. צ'אבי פסקוואל

5. דושאן איבקוביץ'

4. פיני גרשון

3. בוזידאר מאליקוביץ'

2. אטורה מסינה

1. ז'ליקו אובראדוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully