וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין: "נהדר, אוהדינו יוכלו להתרברב". ונגר: "הם מעלינו? פעם ב-20 שנה"

טוטנהאם חגגה את ה-0:2 בדרבי מול ארסנל ותסיים מעליה לראשונה בעידן ונגר. פוצ'טינו: "לנצח אותם כאן בדרבי האחרון כאן לפני השיפוץ זה מיוחד מאוד". ונגר: "לא משווים את עצמנו לטוטנהאם"

דלה עלי שחקן טוטנהאם (ימין) עם הוגו לוריס. רויטרס
דלה עלי עם הוגו לוריס/רויטרס

טוטנהאם סימנה לעצמה הישג גדול הערב (ראשון) כשניצחה 0:2 את היריבה המושבעת ארסנל, השיגה ניצחון ליגה תשיעי ברציפות והבטיחה שתסיים את העונה מעל התותחנים, לראשונה מאז 1995. בנוסף, זה היה משחק הליגה השישי ברציפות בו ארסנל לא מצליחה לנצח אותה והקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו אפילו צימקה את הפער מצ'לסי המוליכה בחזרה לארבע נקודות בלבד כשבקופה נותרו 12 נקודות.

עוד בנושא:
טוטננהאם ניצחה 0:2 את ארסנל

לורן קוסיילני שחקן ארסנל (ימין) עם ארון ראמזי. רויטרס
עוד ערב עגום בעונה רעה. קוסיילני וראמזי/רויטרס

הארי קיין, שכבש את השער השני בדקה ה-58 בפנדל אחרי שדלה עלי כבש את הראשון שתי דקות לפני כן, אמר בסיום: "זה מדהים. כמובן שרצינו לרשום הישג גדול בדרבי הצפון-לונדוני האחרון בווייט הארט ליין הנוכחי ועשינו את זה. עבדנו קשה, הגענו למצבים טובים יותר. איזה יום. זה סוף שבוע נהדר בשבילנו". על העבירה שבוצעה עליו ברחבה על ידי גבריאל, אמר האנגלי: "היה עליי פנדל, קיצצו אותי, הייתה עבירה. בפעם שעברה מול ארסנל בעטתי למרכז השער, אז כנראה שבגלל זה פטר צ'ך נשאר שם ולא זינק הפעם. אנחנו רק חושבים על מאבק האליפות, זה שלאוהדים יהיו עכשיו זכויות התרברבות זה בונוס".

מגן טוטנהאם יאן ורטונגן אמר: "היה משחק גדול בכל כל הרבה מובנים. הראינו מההתחלה שרצינו לנצח יותר מהם ושאנחנו רוצים להישאר במירוץ האליפות. הייתה הופעה נהדרת של הקבוצה, מהוגו לוריס ועד הארי קיין". דלה עלי אמר: "אני צריך להאשים את עצמי קצת על החמצה שהייתה לי, אבל שלטנו במשחק מההתחלה. זה ניצחון ענק בשבילנו ובשביל האוהדים שלנו. אנחנו רק מנסים להמשיך ולהשתפר. בסיום העונה שעברה נפלנו אז חשוב שנמשיך לבנות את מה שאנחנו עושים עכשיו".

מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "אלה היו אחר צהריים פנטסטיים. אני מאושר מאוד בשביל השחקנים ובשביל האוהדים. לנצח את ארסנל בדרבי האחרון בווייט הארט ליין, זה היה מרגש מאוד בשביל כולנו. ניסינו להחזיר לאוהדים על כל האנרגיות שהם נתנו לנו. הדבר הכי חשוב מבחינתנו היה לשמור על הפער מצ'לסי. אנחנו צריכים להמשיך להתמקד במשחק שלנו ועכשיו אנחנו יכולים לומר שאנחנו בוגרים יותר מאשר היינו בעונה שעברה. היום הייתה עוד הזדמנות לראות את הקבוצה לומדת ומשתפרת. אני יכול להבין את האוהדים שמאושרים מזה שנסיים את העונה מעל ארסנל, אבל אני לא מרגיש אותו דבר כי בשבילי הדבר היחיד שחשוב הוא לזכות באליפות. כל כך חשוב לנסות ולזכות בתארים עכשיו, זו המטרה שלנו. אני חושב שאנחנו עדיין במירוץ. נכון שיהיה קשה, אבל נראה מה יקרה".

ארסן ונגר: "כן, בסך הכול הגיע להם לנצח. קודם כל בגלל שהם כבשו שני שערים ואנחנו לא, אבל היה משחק מאוזן עד השער הראשון. מיד לאחר מכן הגיע הפנדל. אפשר היה לראות ששני השערים האלה השפיעו עלינו מאוד וטוטנהאם נראתה מסוכנת יותר מכפי שהייתה לפני כן. הם הרגישו בנוח מאוד כיוון שלא הצלחנו לצמק ל-1:2. לא יצרנו מספיק מצבים, אבל זה גם בגלל טוטנהאם, הם היו חדים מאיתנו מבחינה פיזית והיינו יותר מדי נוקשים במשחק שלנו. כרגע אנחנו לא ברמת הביטחון שאנחנו זקוקים לה כדי לשחק כמו שאנחנו יכולים. התשוקה הייתה שם, אבל היה חסר לנו משהו היום".

על העובדה שטוטנהאם תסיים מעל ארסנל בטבלה לראשונה מאז שהוא המנג'ר של התותחנים, אמר הצרפתי: "כל הכבוד להם, אבל כשאתה מתחיל את העונה המטרה היא לא לסיים מעל טוטנהאם, אלא להיאבק על האליפות. ב-20 שנה זה קרה פעם אחת. מבחינה מתמטית, זה צריך לקרות פעם אחת. אנחנו לא מאושרים מזה, אבל אנחנו לא משווים את עצמנו לטוטנהאם, אנחנו משווים את עצמנו למקום בו אנחנו רוצים להיות".

שוער ארסנל פטר צ'ך: "אני מאוכזב מאוד. זה לא המשחק להפסיד בו. זה היה משחק ענק מבחינת חשיבות לשתי הקבוצות והם הצליחו לנצח. במחצית היינו במשחק ורצינו להשתפר". על התגובה של ההגנה שלו אחרי ההצלה שלו בשער הראשון אמר הצ'כי הוותיק: "כשהצלתי את הכדור מאריקסן, ראיתי את הכדור מתגלגל וחשבתי שהיינו בטוחים, אבל אז זה נגמר עם שער. עוד לא ראיתי את ההילוך החוזר. אנחנו צריכים לנצח בכל המשחקים שנותרו ולקוות שהאחרות ימעדו. זה ברור לנו". תיירי הנרי, שפרשן את המשחק לסקיי ספורטס, אמר: "אין שום דבר שאני יכול לומר היום. צריך פשוט ללכת הביתה ולקבל את זה שטוטנהאם הייתה הקבוצה הטובה יותר היום".

עוד באותו נושא

קונטה חגג: "קל לאבד את הראש", מוריניו תקף: "לוח המשחקים לא אנושי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully