וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל קריאות גזעניות: סולי מונטארי ירד מכר הדשא במהלך משחק באיטליה

הקשר הגנאי של פסקארה ניגש לשופט בדקה ה-90 וטען שאוהדי קליארי מקללים אותו בגלל צבע עורו: "מה הייתי אמור לעשות?". השופט שלף לו צהוב ומונטארי נטש. וגם: מאמן גנואה בכה במסע"ת

בשנים האחרונות המלחמה בגזענות בכדורגל, הן בישראל והן ברחבי העולם, עלתה שלב. יותר ויותר קבוצות הכריזו מלחמה נגד האוהדים הגזענים, כשגם לא מעט שחקנים הבטיחו לנקוט באמצעים אם יישמעו קריאות גזעניות מהיציעים. אחד מהם הוא סולי מונטארי, שלא רק הבטיח, אל גם קיים.

הערב (ראשון) פגשה קבוצתו של הקשר הגנאי הוותיק, פסקארה, שנמצאת בדרך הבטוחה לסרייה B את קליארי למשחק חוץ, שנגמר בניצחון 0:1 של הקבוצה הביתית. אלא שלא התכנסנו כאן בעקבות השער. בדקה ה-90 ניגש מונטארי לשופט המשחק וטען ששמע קריאות גזעניות מכיוון אוהדי הקבוצה הביתית. הוא אף הצביע על צבע עורו כדי לחזק את טענתו. במקום לטפל במקרה, החליט השופט בצעד תמוה לשלוף לו כרטיס צהוב, כשבתגובה החליט הגנאי לרדת מכר הדשא. לא ברור אם ההתאחדות האיטלקית תנקוט באמצעים משמעתיים נוספים נגד השחקן.

"מה הייתי אמור לעשות", אמר מונטארי בסיום. "פשוט לעמוד שם ולתת לזה להימשך? זה נותן דוגמה לא טובה. זה היה ילד קטן כששני הוריו עמדו לצידו ולא עשו כלום. חייבים לעצור את התופעה הזו".

עוד בנושא

לאציו ניצחה דרבי ראשון בליגה אחרי ארבע וחצי שנים, פאלרמו דחתה את הירידה, רק תיקו למילאן
לסרייה A, באופניים: ספאל המיתולוגית חוזרת לליגה האיטלקית הבכירה

אירוע מוזר היה במסיבת העיתונאים של גנואה, שם המאמן איבן יוריץ' נטש בדמעות את המקום. גנואה מקדימה את הקו האדום בחמש נקודות כשנותרו ארבעה מחזורים לתום העונה, אבל הפסידה שישה משבעת המשחקים האחרונים, כולל 2:1 ביתי היום לקייבו.

"אין לי הסבר למה שקרה, אנחנו לא יכולים לחפש תירוצים", אמר המאמן שחזר לתפקיד לא מזמן אחרי שפוטר באמצע העונה. "אני לא מפחד מהסרייה B, זה הכדורגל. איבדנו את המשחק ב-15 דקות, אבל אני לא מצטער שחזרתי. אני אוהב את המועדון הזה, פשוט אלו זמנים קשים...". ואז, כשעיניו דומעות, יוריץ' הנרגש פרש ממסיבת העיתונאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו במסיבת העיתונאים של יוריץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully