וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה חגג: "קל לאבד את הראש", מוריניו תקף: "לוח המשחקים לא אנושי"

צ'לסי שמרה על רשת נקיה לראשונה מינואר מול אברטון, האיטלקי חגג בטירוף. שואו ובאי נפצעו, מאמן מנצ'סטר יונייטד ביקר את הקהל והתלונן על העומס: "אנחנו מסוגלים להיפצע בהליכה מהמיטה לשירותים"

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה חוגג. רויטרס
אנטוניו קונטה צוהל/רויטרס

טוטנהאם אמנם לא מוותרת בקלות, אך את צ'לסי זה לא מעניין והערב (ראשון) הביסה 0:3 את אברטון ועשתה צעד גדול נוסף לאליפות - כאשר עד לסיום העונה נותרו לה ארבעה משחקים קלים על הנייר: נגד מידלסברו, ווסט ברומיץ', ווטפורד וסנדרלנד. פדרו, שפרץ את הסכר אחרי מחצית ראשונה מאופסת, עם פצצה לחיבורים (66), כבש כבר שמונה שערים העונה בליגה, הכי הרבה שלו מאז עונת 2013/14 (14 במדי ברצלונה).

לראשונה מאז ינואר (11 משחקים), השחקנים של אנטוניו קונטה שמרו על רשת נקייה, ובעקבות הניצחון גם הבטיחו את חזרת הבלוז לשלב הבתים של ליגת האלופות. צ'לסי היא החמישית באירופה שכבר בטוחה בשלב הבתים של העונה הבאה, יחד עם ריאל מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן ובאזל.

"זה ניצחון טוב", אמר קונטה שחגג בסיום בטירוף עם השחקנים שלו, "אברטון חזקה והתכוננה למשחק היטב, אז אנחנו חייבים להיות מרוצים. היינו מאוד סבלניים וחיכינו לרגע הנכון להכות, והגיע לנו לנצח.

"במשחקים מהסוג הזה זה קל לאבד את הראש ואת האיזון. בגלל זה במחצית אמרתי לשחקנים להיות רגועים ולהישאר במשחק. הבקענו שער מדהים של פדרו, ואז את השני והשלישי, אבל זה לא היה קל. זה נותן לנו הרבה ביטחון. עכשיו זה חשוב להיערך לישורת האחרונה. אם לא ננצח במשחק הבא מול מידלסברו הניצחון של היום לא משנה. חייבים ללכת צעד צעד".

עוד בנושא

אנגליה: צ'לסי הביסה 0:3 את אברטון והתקרבה אל התואר

שחקני צ'לסי חוגגים עם פדרו. רויטרס
שחקני צ'לסי חוגגים עם פדרו/רויטרס

גארי קייהיל: "אנחנו מנצחים, זה מרגיש קרוב ואז טוטנהאם מגיבה. ככה זה כל שבוע. אפשר לראות מהחגיגות שזה היה כמו גמר גביע בשבילנו, משחק קשה מאוד בהתחשב באיך שאברטון משחקת בבית. לנצח 0:3 זה פנטסטי.

"זה היה ניצחון משכנע אבל עבדנו קשה בשבילו. השער של פדרו היה מיוחד, לפעמים צריך קצת קלאס כדי להכניע קבוצה וזה מה שהוא עשה. אני שמח מאוד, זו תוצאה ענקית.

"אמרנו כבר שאנחנו מצפים מטוטנהאם לנצח בכל משחק וזה תלוי בנו כי האליפות בידיים שלנו. זה בוודאי מייאש עבורם שהם ניצחו בשמונה מתשעת המשחקים האחרונים ועדיין צריכים להמשיך לרדוף. כל הכבוד להם, הם דוחפים אותנו עד הקצה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מנצ'סטר יונייטד שברה את שיא המועדון במשחקי ליגה רצופים ללא הפסד (25), אך בפעם ה-12 מתוך הרצף הסתפקה בנקודה וסיימה ב-1:1 נגד סוונסי. בנוסף, השדים האדומים צירפו לרשימת הפצועים הארוכה שלהם את לוק שואו (נפצע והוחלף בדקה ה-9) ואריק באי (בדקה ה-61). השניים הצטרפו למרכוס רוחו, פיל ג'ונס וכריס סמולינג הפצועים בחוליית ההגנה, כאשר ביום חמישי ממתין ליונייטד המפגש הראשון עם בלטה ויגו בחצי גמר הליגה האירופית.

ז'וזה מוריניו לא צופה חזרה מהירה של המגן, ושמח לדבר בעיקר על חואן מאטה, שישב על הספסל לאחר שכבר נראה היה שלא יחזור לשחק העונה. "אני חושב שהפציעה של שואו הולכת להיות קשה. כרגע, אנחנו מסוגלים לשבור רגל כאשר אנחנו הולכים מהמיטה לשירותים. אני מעדיף לא לדבר על ג'ונס וסמולינג, אלא על מאטה, שנותן הכול כדי להיות כשיר. אני אסיר תודה על כך".

"אנחנו עייפים ותשושים", הוסיף הפורטוגלי, "זה היה המשחק התשיעי שלנו באפריל, זה לא אנושי. יש לנו סגל של 22 שחקנים שמונה כרגע 13-14". מוריניו גם התלונן על הקהל באולד טראפורד ואוהדי יונייטד. כשנשאל על העונה הארוכה, עשויה לארוך 64 משחקים, אמר: "האם האוהדים יודעים על זה? כי אם הם יודעים, והם חושבים על זה, הם צריכים לתמוך יותר בשחקנים שנותנים הכל וראויים להכל. הקבוצה בצרות, הבחורים בצרות, אבל כשהם נותנים הכל, אני לא יכול לדרוש יותר. אני לא שמח מהתוצאה, אני שמח מהבחורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully