וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: בישול לביברס נאתכו ב-2:1 של צסק"א מוסקבה לספרטק מוסקבה

הקשר השלים 90 דקות ובישל לברזוצקי, ספרטק תוכל להבטיח זכייה באליפות במחזור הבא. 90 דקות לרמי גרשון ולקני סייף ב-0:0 של גנט מול אנדרלכט, 90 דקות גם לדאבור בהפסד של גראסהופרס

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (משמאל) מול דניס קולאקוב שחקן אורל. GettyImages
בישול שלא הספיק. נאתכו/GettyImages

צסק"א מוסקבה ככל הנראה איבדה הערב (ראשון) סיכוי לזכות באליפות ברוסיה, אחרי שהפסידה למוליכה ספרטק מוסקבה 2:1. בכך, הגדילה ספרטק את הפער מהשנייה צסק"א לעשר נקודות כשנותרו 12 נקודות בקופה. ביברס נאתכו פתח, השלים 90 דקות ואף בישל את שער השוויון של אלכסיי ברזוצקי, כששלח כדור חופשי מדויק לראשו של הבלם, שהמשיך לרשת. שש דקות לאחר מכן דניס גלושקוב קבע 1:2 לספרטק, שיכולה להבטיח זכייה באליפות כבר במחזור הבא.

* גנט, עם רמי גרשון וקני סייף בהרכב (השלימו 90 דקות), פספסה הזדמנות גדולה להדביק את המוליכה אנדרלכט, כשסיימה את משחקה הביתי מולה רק ב-0:0. ערב המחזור, כשנותרו חמישה משחקים עד לסיום העונה, לאנדרלכט שמוליכה את הליגה היו 41 נקודות זאת לעומת 36 של גנט, שהייתה זקוקה לניצחון אם רצתה להדביק את הפער, אך בעקבות התיקו פער חמש הנקודות נשמר, כשכעת נותרו ארבעה משחקים עד לסיום העונה. אופיר דוידזאדה לא היה בסגל. קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב, שנמצאת במקום השלישי, תוכל לעלות למקום השני אם תנצח את זולטה וארחם.

* מונס דאבור השלים 90 דקות בהפסד של גראסהופרס 1:0 ללוגאנו, שהגיע אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים. אופיר מזרחי לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully