וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הזכרון בספורט הישראלי: שחקני הפועל תל אביב לקחו חלק בטקסים ברחבי הארץ

נציגים של האדומים הגיעו לחלוק כבוד לחללים במספר בתי קברות, בית"ר ירושלים בפוסט מרגש לאוהד שנרצח והפרויקט המרגש של מכבי חיפה. כל התגובות והמחוות ליום היזכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת בטקס יום הזכרון. בני בן סימון
ברקת ודנילוביץ' בטקס יום הזיכרון באצטדיון טרנר/בני בן סימון

אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה נפתחו הבוקר (ראשון) בהר הרצל בטקס המסורתי. טקסים ייערכו הערב ברחבי הארץ כשצפירה תישמע בשעה 20:00. גם בעולם הספורט זוכרים את הנופלים; כל התגובות והציוצים של הספורטאים הישראלים - בפנים.

באתר הרשמי של מכבי חיפה נזכרו באוהד הקבוצה, אלון בקל ז"ל, שנרצח על ידי טרוריסט בפיגוע הירי בתל אביב בתחילת ינואר 2016: "כך לפתע, משום מקום וללא אזהרה נגדעו חייו של אלון".

בנוסף, במכבי חיפה ערכו פרויקט מיוחד לזכרם של שחקני הקבוצה שנפלו במלחמת העצמאות, לפני 69 שנים. השחקנים: אהרן רוזנפלד, שלמה פוליקמן, הרי אדלמן,
חיים גולדמן, ישראל וולהנדלר, מרדכי עדס, טננבאום.

על שמו של שלמה פוליקמן נקראה קבוצת הנוער של שנות ה-50 וה-60 מכבי "שלמה" פוליקמן. אהרן רוזנפלד אמור היה להפוך לאחד השחקנים הטובים של הקבוצה. בשלהי 1945 הגיע למכבי חיפה אחרי ששב ארצה מאירופה שם התגייס לחטיבה היהודית הלוחמת במלחמת העולם השנייה ושרת במספר מדינות כנגד הצורר הגרמני. לשיאו כשחקן הגיע בחלוף מספר חודשים כשהפך ל"מלך השערים" של מכבי חיפה ששיחקה בליגה השנייה. בסך הכול כבש 18 שערים במשחקי הליגה, ביניהם שלושער מול הכח חיפה (1:9). רוזנפלד, שעלה עם הוריו מאוקראינה בגיל שלוש שהתיישבו בעיר הכרמל, הספיק בחייו הקצרים (24) לשחק גם בשלושה משחקים בליגה הלאומית בהם הבקיע פעמיים במשחק הבכורה מול מכבי ראשון לציון בניצחון 2:4 אבל המלחמה קטעה את חלומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully