וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 0:1 את אינטר וצימקה את הפער מהמקום השני

שער של חוסה קאייחון בדקה ה-43 סידר לנאפוליטנים ניצחון חוץ ואת הקטנת הפער מרומא, לאחר שזו הפסידה בדרבי 3:1 ללאציו. מילאן אכזבה עם 1:1 מול קרוטונה, פאלרמו נשארה בינתיים

שחקן לאציו, קייטה באלדה. GettyImages
הגיבור של לאציו. קייטה/GettyImages

המחזור ה-34 בליגה האיטלקית יסתיים הערב (היום) עם שורה של משחקים מאוד מסקרנים. את היום פתח הדרבי הרומאי בו לאציו גברה 1:3 על רומא בחוץ. מילאן אכזבה עם 1:1 בחוץ מול קרוטונה. נאפולי ניצחה 0:1 את אינטר במשחק שנעל את היום.

שחקני נאפולי חוגגים. GettyImages
קאייחון חוגג עם חבריו/GettyImages

אינטר - נאפולי 1:0

יום גדול עבור הנאפוליטנים. אחרי שראו את רומא מועדת מוקדם יותר, הצליחו הדרומיים להשיג ניצחון חוץ בבירת האופנה, שצימק את הפער שלהם מהג'אלורוסי לנקודה אחת בלבד במאבק על המקום השני שמוביל ישירות לליגת האלופות ללא משחקי מוקדמות. אינטר ממשיכה להתבוסס בבינוניות והיא שביעית עם 56 נקודות בלבד, שמונה פחות מאטלאנטה החמישית במקום שמוביל לליגה האירופית בעונה הבאה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-43. יוטו נגאטומו ביצע טעות גדולה כשהקפיץ את הכדור בתוך הרחבה במקום להרחיק אותו, חוסה קאייחון ארב מאחור ובעט יפה מזווית קשה פנימה. היתרון הזה החזיק מעמד עד הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן העבר לותר מתיאוס במשחקה של אינטר. GettyImages
לותר מתיאוס קיבל כבוד מאינטר, בה שיחק בעבר/GettyImages

קרוטונה - מילאן 1:1

נראה שהרוסונרי ייאלצו להסתדר גם בעונה הבאה ללא השתתפות במפעל אירופי. מילאן סיימה בתיקו מאכזב מול הקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום וכבר הובילה במשחק. קרוטונה כבשה ראשונה. מרצ'לו טרוטה קיבל כדור מאנדראה נאליני, הסתובב ובעט יפה פנימה, 0:1 למארחת. הרוסונרי הצליחו לאזן בדקה ה-50. גבריאל פאלטה השתחל בין ההגנה אחרי טעות של השוער ודחק מקרוב פנימה, 1:1. יוראי קוצקה הורחק בדקה ה-90 אצל המילאנזים.

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער מילאן. GettyImages
דונארומה ומילאן עם תוצאה מאכזבת/GettyImages

רומא - לאציו 3:1

לאציו ניצחה דרבי בליגה לראשונה אחרי ארבע וחצי שנים ושמרה על סיכוי תיאורטי לסיים במקום השלישי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. באלדה קייטה כבש בבעיטה שטוחה בדקה ה-12, אבל קווין סטרוטמן צלל ברחבה בצורה מכוערת בדקה ה-45 ודניאלה דה רוסי איזן. דושאן באסטה החזיר את היתרון לתכולים בדקה ה-50 עם בעיטה שפגעה בפדריקו פאסיו, הג'אלורוסי עלו קדימה כדי להשוות והפקירו את ההגנה, וקייטה השלים צמד בדקה ה-85. אנטוניו רודיגר הורחק בתוספת הזמן. הפסד ראשון לרומא אחרי 16 נקודות מ-18 אפשריות ב-6 המשחקים האחרונים.

בולוניה - אודינזה 0:4
לבולוניה: מאתיה דסטרו (2 ו-59), ספיר טאיידר (45), דנילו (עצמי, 68)

קליארי - פסקארה 0:1
לקליארי: ז'ואאו פדרו (23)

אמפולי - ססואלו 3:1
לאמפולי: מנואל פוצ'ארלי (24, פנדל), לססואלו: פדריקו פלוזו (20), אלסנדרו מאטרי (34), אלפרד דאנקן (57)

גנואה - קייבו 2:1
לגנואה: ג'יו סימאונה (החמיץ פנדל, 36), גוראן פאנדב (43), לקייבו: סמואל באסטיין (60), ואלטר בירסה (70), פאביו דפאולי (הורחק, 91)

פאלרמו - פיורנטינה 0:2
לפאלרמו: אלסנדרו דיאמנטי (32), הייטאם אלעיסאמי (90), לפיורנטינה: דוידה אסטורי (הורחק, 87)

אינטר - נאפולי (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully