וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון חתם במ.ס אשדוד ל-3 שנים נוספות: "התחברתי למועדון"

30.4.2017 / 14:30

המאמן שהגיע באמצע פברואר, ימשיך בעיר הנמל: "מצאתי כאן אנשים מקסימים, הנהלה מסודרת, צוות מקצועי נהדר שעשה פה עבודה מדהימה, שחקנים מצוינים שרעבים ללמוד ולהתקדם ומועדון חזק"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

פחות מיממה אחרי שמ.ס אשדוד הבטיחה את ההישארות בליגת העל, המועדון הודיע היום על הארכת חוזהו של המאמן רן בן שמעון בשלוש שנים נוספות. הקבוצה מעיר הנמל גברה על הפועל תל אביב 0:2 בביתה ותגיע לשני מחזורי הסיום בראש שקט.

בהודעה נכתב: "מועדון ספורט אשדוד שמח להודיע על הארכת כהונתו של המאמן רן בן שמעון בשלוש שנים נוספות.
לאור שביעות הרצון ההדדית מהחיבור בין מדיניות המועדון ושאיפותיו לבין דרכו ומטרותיו של בן שמעון, היה זה אך מתבקש שהעבודה המשותפת תימשך. כמו כן תימשך עבודתם של כל חברי הצוות המקצועי שאיתו"..

רן בן שמעון אמר: "אני שמח מאד להמשיך לעבוד במועדון המיוחד הזה, שבזמן קצר מאוד התחברתי אליו. מצאתי כאן אנשים מקסימים, הנהלה מסודרת, צוות מקצועי נהדר שעשה פה עבודה מדהימה לפני שהגעתי, שחקנים מצוינים שרעבים ללמוד ולהתקדם ומועדון חזק ואני בטוח שנמשיך לקדם את המועדון הזה ונעשה דברים מיוחדים ביחד".

בן שמעון התחיל את העונה בבית"ר ירושלים, אבל פוטר ב-5 בפברואר. כשבוע וחצי לאחר מכן חתם במ.ס אשדוד במקום רוני אוואט, שנשאר בקבוצה בתפקיד עוזרו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully