וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: כרם משעור ייעדר לפחות כשלושה שבועות

30.4.2017 / 12:21

הפורוורד שנפצע בכתפו בהפסד לירושלים ייאלץ להמנע ממגע בתקופה הקרובה ולא ישוב לשחק בעונה הסדירה. רשם עד כה העונה 14.5 נקודות ו-10.3 ריבאונדים בממוצע למשחק

one

פורוורד בני הרצליה כרם משעור ייעדר בשלושת השבועות הקרובים מפעילות, ויחזור במקרה הטוב לקראת פתיחת הפלייאוף בליגת העל. משעור נפצע בכתפו בהפסד של בני הרצליה בירושלים ביום חמישי האחרון, כשפרק את הכתף, ועדיין עובר סדרה של בדיקות, אך בשלב זה לא אמור לחזור להתאמן לפחות לשלושה שבועות, ויחמיץ את ארבעת מחזורי הסיום של העונה הסדירה של הרצליה.

כרם משעור שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
יחסר להרצליה בתקופה הקרובה. משעור/ברני ארדוב

משעור (25, 1.98) הוא אחד השחקנים המובילים לתואר השחקן הישראלי של העונה וכן שחקן העונה. הוא הגיע להרצליה בעונה שעברה אחרי שנתיים במכללת מורהד סטייט שקדמה להן תקופה באוניברסיטת UNLV. כבר בעונתו הראשונה התגלה כשחקן מוביל עם 8.4 נקודות ו-4.1 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשבקיץ היה חלק מסגל נבחרת ישראל הצעירה. העונה השתדרג והפך למפלצת של ממש עם 14.5 נקודות ו-10.3 ריבאונדים למשחק ב-32.6 דקות, כשהוא צפוי להיות מוזמן לסגל הנבחרת הבוגרת לקראת יורובאסקט 2017.

בעקבות ההפסד לירושלים ירדה בני הרצליה למקום החמישי בטבלה, במאזן זהה לזה של הקבוצה מהבירה. מיקי גורקה יצטרך להסתדר במחזורים הקרובים עם סגל ישראלי קצר במיוחד שכולל את אור לאומי, תום מעיין, די ג'יי שארפ ויריב עמירם. אמש השתתפה הרצליה במשחק הוקרה בנצרת לכבוד משעור, שגדל בעיר, כשכמה מאות צופים נכחו באולם המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully