וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי חגאי: "אני מגיל 8 באוסישקין, גם אם הייתי מאמן ריאל מדריד הייתי בא"

30.4.2017 / 13:40

מאמנה החדש של הפועל תל אביב ערך אימון בכורה באדום ונשמע נרגש: "זכות גדולה בשבילי. חלום שמתגשם, אני האחרון שיגיד להם לא". על מצב הקבוצה: "מאמין שאפשר לתת פוש ולהגיע לפלייאוף"

מאמן הפועל תל אביב רועי חגאי עם תמיר בלאט. ברני ארדוב
יאמן את הפועל תל אביב עד תום העונה. חגאי עם תמיר בלאט/ברני ארדוב

אחרי סוף השבוע הסוער שעבר על הפועל תל אביב, ערכו האדומים היום (ראשון) אימון פתוח לתקשורת, והציגו את המאמן החדש של הקבוצה רועי חגאי, שמונה אתמול. כזכור, ביום שישי בצהריים הודיע מאמן הקבוצה רמי הדר על התפטרותו, אחרי ארבעה הפסדים רצופים שסיבכו מאוד את מצב הקבוצה, ובהפועל החליטו למנות ביום לאחר מכן את חגאי עד לסיום העונה.

האדומים החלו כבר אתמול בהכנות קדחניות לקראת המשחק החשוב נגד גלבוע/גליל ביום שישי. בהפועל מאמינים שאם ינצחו בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שנותרו להם, הם יוכלו להכנס לרבע גמר הפלייאוף על חשבון מכבי חיפה, עירוני נהריה או מכבי ראשון לציון. לרשות חגאי יעמוד סגל מלא למשחק שייערך ביום שישי הקרוב (15:45).

מאמן הפועל תל אביב רועי חגאי עם המנהל המקצועי אפי בירנבוים. ברני ארדוב
רועי חגאי עם אפי בירנבוים/ברני ארדוב

"אם לא הייתי מאמין לא הייתי פה. מועדון גדול שצריך לעשות ריצה, פוש אחרון. נקלע למצב שלא ציפינו לו, להיות מחוץ לפלייאוף בשלב הזה של העונה, אבל אני מאמין שאם נשמור על הבית, ונצליח לגנוב משחק בחוץ נצליח לעמוד במטרה".

"קבוצות עוברות משברים, אומרים שהחלפת מאמנים יכולה ליצור מומנטום בתחילת הדרך, מקווה שזה יקרה גם פה. יש פה שחקנים שעברו דברים בכדורסל - ליונס לקח אליפות שנה שעברה, לא צריך להרחיב על רביב ומתן, תומר עושה התקדמות ואסור לשכוח שיש פה את הקהל מספר 1 בארץ. הוא חייב להיות השחקן השישי שלנו בתקופה הקרובה, הוא תמיד מגיע ברגעים קשים, חייבים אותו באולם שלנו, זה צו שמונה לאוהדים".

"אני בגיל 8 מאוסישקין, הייתי שם כל החיים שלי. מאוהד, לשחקן, למאמן נוער. הפועל יקראו לי, בכל שעה, בכל דקה, גם אם הייתי מאמן ריאל מדריד הייתי בא. זאת זכות גדולה בשבילי. חלום שמתגשם, אני האחרון שיגיד להם לא".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן הפועל תל אביב רועי חגאי. ברני ארדוב
רועי חגאי באימון הבכורה/ברני ארדוב

"השחקנים צריכים את החיבוק, את הביטחון ואת זה אני אתן להם. קיבלתי קבוצה חסרת ביטחון. כשקראתי להם לעיגול האמצע לא הייתה מחיאת כף אחת. יש את זה בכל רמה שהיא. אחרי האימון ראית שחקנים מחויכים, מאמין ששחקן כמו ליונס ואחרים צריכים את שמחת החיים".

"אפי הוא האבא השני שלי, הייתי איתו 6 שנים, מר כדורסל בשבילי, מורה דרך. יודע המון על כל דבר. מאחל לי ולו להיות עוד הרבה שנים ביחד".

"אתה יכול לחתום ל-4 מחזורים ולאמן 5 שנים, ולחתום ל-5 שנים ולאמן 4 חודשים. הפועל זאת לא קריאה מעוד קבוצה. היו לי לא מעט הצעות וסירבתי, אבל להפועל תל אביב לא אגיד לא. יש המון מאמנים שאומרים שאתה לא אומר למכבי לא, אצלי זה נכון לגבי הפועל"

  • עוד באותו נושא:
  • רועי חגאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully