וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק של אירופה: די ג'יי קופר, מכונת הטריפל דאבל של פו אורטז

הרכז נמוך הקומה (1.83, 26) סיפק במחזור האחרון עוד טריפל דאבל לאוסף ובכך נמשכה העונה המשוגעת שלו, במהלכה הוא רושם מספרים נדירים. הקבוצות הגדולות ביורוליג כבר עוקבות?

די ג'יי קופר, מכללת אוהיו. AP
מוביל את כל אירופה באסיסטים. קופר/AP

ראסל ווסטברוק הרוויח העונה ביושר את הכינוי "מר טריפל דאבל", אחרי שהעמיד שורה סטטיסטית נדירה עם ממוצעים דו ספרתיים בנקודות, אסיסטים וריבאונדים. אבל עד כמה שמדובר בהישג מיוחד, בשבועות האחרונים יש מי שמצליח לחקות אותו, לפחות באופן חלקי. הכירו את די ג'יי קופר, רכז נמוך קומה (1.83, 26) שמככב בפו אורטז ורושם מספרים נדירים לזר באירופה. העונה הוא כבר עומד על ארבעה משחקים עם טריפל דאבל, ומצעיד את קבוצתו למקום החמישי בליגה הבכירה.

הטריפל הדאבל הראשון שלו היה מול גראבלין ב-15 באוקטובר, כשקלע 13 נקודות, הוריד 13 ריבאונדים וחילק 11 אסיסטים. השני הגיע בחודש נובמבר מול שאלון (16, 10 ו-11) ובמחזור האחרון הוא עשה זאת שוב עם 12 נקודות, 11 ריבאונדים ולא פחות מ-18 אסיסטים.

צפו בטריפל דאבל האחרון של קופר

בסך הכל, מתחילת העונה מעמיד קופר ממוצעים של 14.1 נקודות, 10.7 אסיסטים (הממוצע הכי גבוה בכל הליגות באירופה), 5.6 ריבאונדים, 2.3 חטיפות וגם 4.7 איבודים. שמו של קופר, בוגר מכללת אוהיו, לא זר לחובבי הענף: הוא החל את הקריירה האירופית שלו בפאוק סלוניקי בעונת 2013/14, המשיך אותה ביניסיי קראנוירסק הרוסית (שם שבר את שיא האסיסטים למשחק בליגה המזרח אירופית, עם 23 במשחק אחד) ושיחק תקופה קצרה בפנאתינייקוס בסוף עונת 2014/15 (ממוצעים של 3.6 נקודות, 1.7 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים ב-12 משחקים בליגה היוונית). את עונת 2015/16 הוא חילק בין א.א.ק אתונה למונאקו, והעונה, כאמור, הוא עושה חיל בפו אורטז.

בשנת 2014 הוא אמור היה לקבל אזרחות בוסנית ולייצג את הנבחרת, אולם ביטל את השתתפותו ביורובאסקט בשל בעיה משפחתית, ולאחר מכן ההליך בוטל. מה שמעט עצר אותו במהלך הקריירה הן בעיות התנהגותיות. בין היתר, א.א.ק אתונה שקלה לשחרר אותו בעבר בשל עבירות משמעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

והנה עוד מהלכים נבחרים של קופר העונה

והנה קופר מככב מול אולימפיאקוס לפני שלוש שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully