וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס יגיע למשחק 1 מלווית אחותו: "נתחשב ברגשות שלו"

הסדרה בין בוסטון לוושינגטון תיפתח הערב (20:00), כשברקע שוב מצבו השברירי של כוכב הסלטיקס. סטיבנס ישתף אותו "רק אם ירגיש שזה נכון", בארה"ב מתכוננים לפרק הבא במלחמה בין הקבוצות

אייזאה תומאס, בוסטון סלטיקס. AP
שוב במוקד. אייזאה תומאס/AP

אחד הסיפורים המרכזיים סביב פלייאוף ה-NBA הוא ללא ספק אייזאה תומאס והטרגדיה האישית שפקדה אותו ערב פתיחת הסיבוב הראשון מול שיקגו. מות אחותו של כוכב הסלטיקס, צ'ינה, בתאונת דרכים, לא מנעה ממנו ומקבוצתו לנצח את הסדרה 2:4 ולהעפיל לחצי גמר המזרח מול וושינגטון, אולם קשה לומר שתומאס מרוכז לגמרי במה שקורה על המגרש.

מיד אחרי הניצחון במשחק 6 מול הבולס המריא תומאס לוושינגטון כדי להשתתף בלוויה, ושעות ספורות לאחר מכן כבר המריא חזרה לכיוון בוסטון, כדי להגיע בזמן לאימון השחרור שלקראת משחק 1 בסדרה מול הוויזארדס (20:00, אין שידור). "קשה לדמיין איך הוא מרגיש עכשיו", אמר אמש (שבת) מאמן הסלטיקס בראד סטיבנס, שסיפר ש"הוא צפוי לשחק כרגיל, אבל נתחשב ברגשות שלו". כמו כן, סטיבנס סיפר כי נשיא הסלטיקס דני איינג' ועוזר המאמן ג'רום אלן התלוו לתומאס לוושינגטון, וכי אם המשחק מול הוויזארדס היה נדחה ביום, כל השחקנים היו נוסעים יחד איתו גם כן. "ברור שיהיה לו קשה, אבל כולנו נוודא שהוא יקבל את מלוא התמיכה ויהיה מוכן עד כמה שניתן למשחק. אני בטוח שהוא יגיע מרוכז", אמר אייברי בראדלי, שהצטיין בשני המשחקים האחרונים מול הבולס.

עם או בלי קשר לתומאס, שתי הקבוצות מתכוננות לסדרה עצבנית ומתוחה. בתקופה האחרונה השתיים הפכו ליריבות, בעיקר בשל מה שאירע ביניהן בעונה הרגילה. במפגש הראשון ג'ון וול הורחק אחרי שנתן נוקאאוט מכוון למרכוס סמארט והפיל אותו לפרקט, כשאחרי המשחק שחקנים משתי הקבוצות התעמתו מילולית והופרדו על ידי כוחות אבטחה בחדרי ההלבשה. למשחק הבא מול הסלטיקס, הוויזארדס הגיעו לבושים בשחור, כרמיזה על כך שבאו "לקבור" את בוסטון כחלק מטקס לוויה. "בטוח שיהיה משחק מתוח, אבל זה רק בגלל שזה פלייאוף וכולם רוצים לנצח", אמר מרכוס סמארט. "אם אתה מגיע למשחק כזה ואין לך תשוקה ואש שבוערת מבפנים, אתה צריך לעסוק במשהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully