וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: כל הכרטיסים למשחק מול הפועל אשקלון אזלו תוך שעות

האוהדים האדומים רכשו תוך זמן קצר את כל הכרטיסים למשחק התחתית הקריטי בשבת, כך שאצטדיון המושבה יהיה מלא. אייל משומר: "אנחנו שחקני כדורגל, צריך לדעת להתמודד עם הלחץ"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אוהדי הפועל תל אביב רכשו הערב (ראשון) תוך זמן קצר את כל הכרטיסים שהוקצו למכירה לקראת משחק התחתית הקריטי מול הפועל אשקלון. בעקבות ההסתערות על כל הכרטיסים שאזלו תוך מספר שעות, אצטדיון המושבה יהיה מלא ביום שבת (19:00, ספורט 5).

כידוע, ניצחון של הפועל תל אביב יעלה את הקבוצה אל מעל הקו האדום. במצב כזה אגב, תספיק לקבוצה נקודה נגד הפועל רעננה במחזור הסיום כדי לשרוד בליגה הבכירה. "זה מצב שאתה לא יודע אם לצחוק או לבכות", אמרו במועדון בעקבות תוצאות השבת. "מצד אחד מזל שאשקלון לא ברחה, אבל מצד שני היא הייתה מגיעה בלחץ בשבוע הבא".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מתגייסים למאמצי ההישרדות. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב מאוד חששו ממשחק החוץ נגד מ.ס אשדוד (הפסד 2:0) הרבה לפני שריקת הפתיחה. "לא הולך לנו שם במשך שנים", אמר אחד השחקנים לפני ההתמודדות והמציאות לא השתנתה גם אתמול. אלא שמלבד התוצאה, בקבוצה התאכזבו מאוד מהיכולת החלשה. "זה לא היה כדורגל בכלל " הודה אחד האדומים, "אסור להיגרר למשחקים כאלה, אסור להיראות ככה".

בקבוצה מדברים על הלחץ הרב ועל ההתמודדות של השחקנים ומקווים שבשני המחזורים הבאים הם ידעו לעשות זאת טוב יותר. "יש שחקנים שלא תפקדו היום", טען אחד האדומים לאחר המשחק. "אין לנו הרבה שחקנים מנוסים במעמדים האלה, ונצרך לבוא שקטים יותר מול אשקלון אם אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה".

אייל משומר אמר אתמול: "זה היה הפסד קריטי, אבל למזלנו יש לנו עוד הזדמנות לתקן. אנחנו מאוכזבים מהיכולת שהצגנו, נראינו רע מאוד לפי דעתי ועל זה נצטרך לתת את הדעת. קבוצות פה נלחמות על החיים שלהן וגם כפר סבא חזרה לתמונה. יש איזה עניין מנטלי וכל שחקן צריך לעבוד עם עצמו. הפועל תל אביב זה מועדון גדול ויש פה הרבה לחץ, אבל אין אנחנו שחקני כדורגל ואנחנו צריכים לדעת להתמודד איתו".

עוד באותו נושא

מנחם קורצקי: "קבוצה שרוצה להישאר לא יכולה לספוג ממצבים נייחים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully