וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "לא רצינו שיחגגו אצלנו, חבל", וידיגאל: "לא הפסדנו את האליפות במשחק הזה"

29.4.2017 / 23:40

אכזבה גדולה במכבי תל אביב לאחר ההפסד להפועל באר שבע, שחגגה אליפות שנייה ברציפות. הקשר: "הפסדנו את האליפות בבאר שבע". המאמן: "הגעתי רק באמצע העונה, כעת נתרכז בגביע"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב כנראה השלימה עוד לפני המשחק מול הפועל באר שבע שבאליפות היא כבר לא תזכה העונה. למרות זאת, רק דבר אחד עמד לנגד עיניה במשחק הערב (שבת) מול הפועל באר שבע: לא לתת ליריבה הגדולה לחגוג במגרש הביתי. היא אמנם הובילה, אך ספגה שני שערים, הפסידה 2:1 וראתה את הקבוצה מבירת הנגב חוגגת אליפות במגרשה הביתי.

"לא רצינו שיחגגו פה, חבל", אמר יוסי בניון. "בחצי השני הם שיחקו טוב בהרבה והגיעו להרבה מאוד מצבים. אין מה לעשות, אם הם לא היו זוכים השבוע הם היו זוכים בשבוע הבא. אני חושב שזה מעניין מאוד עבור הליגה שיש עוד קבוצות שנאבקות על האליפות. כל הכבוד להפועל באר שבע שהפכה לקבוצה גדולה. מבחינה אישית, התחלתי טוב את העונה. כשהיה את המאמן הראשון כמעט ולא שותפתי, אבל לאחר מכן עם ג'ורדי אני חושב שהחזרתי לקבוצה. מהרגע שהיה שינוי בעמדת המאמן הדברים נראו טוב יותר, אבל אני חושב שהפסדנו את האליפות בבאר שבע".

"היה קשה, אבל שיחקנו טוב", אמר ליטו וידיגאל. "הייתה לנו הזדמנות להבקיע את השער השני אך דור מיכה בעט לקורה. דקה לאחר מכן הם כבשו. לא הפסדנו את הליגה במשחק הזה, אלא לאורך העונה. אני הגעתי רק באמצע העונה. כעת נתרכז בגביע ובהכנות לעונה הבאה, בתקווה שנחזיר את האליפות אלינו".

עוד בנושא

הפועל באר שבע זכתה באליפות המדינה בפעם השנייה ברציפות
ברק בכר חגג בסיום: "הצגנו משחק של אלופה אמיתית, זה מרגש"
מספרי ברזל: המספרים והשיאים של הפועל באר שבע באליפות השנייה
שוב סלטיק תהיה המכשול? הדרך של הפועל באר שבע לליגת האלופות
ויטור ו-וואקמה 9, ראדי ואוגו 8: גיליון הציונים של הפועל באר שבע
חוזה חדש לברדה, שינויים רבים בסגל: איך תיראה הפועל באר שבע ב-2017/18?

הישג ענק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully