וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת: "טירוף", בכר: "מרגש", מליקסון: "אין מילים", אוגו: "עשינו היסטוריה"

29.4.2017 / 23:15

אופוריה בהפועל באר שבע לאחר הניצחון על מכבי תל אביב שהבטיח זכייה שנייה ברציפות באליפות, הבעלים: "נחגוג בבית לעיני הקהל הביתי". נתניהו: "עשיתם יופי של עבודה". ברדה: "ההישג הגדול בקריירה". המאמן: "האליפות הזו הייתה הרבה יותר קשה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע זכתה הערב (שבת) באליפות שנייה ברציפות בצורה הכי מתוקה שיכולה להיות, עם ניצחון חוץ 1:2 על היריבה הכי גדולה על התואר - מכבי תל אביב - ניצחון שהבטיח אליפות רביעית בתולדות המועדון ותואר שלישי העונה באצטדיון בנתניה (אלוף האלופים וגביע הטוטו). מכבי תל אביב עלתה ליתרון אחרי שווידאר קיארטנסון כבש, אך מאור מליקסון וג'ון אוגו, עם שער בדקה ה-89, הפכו בדרך לניצחון עשירי ברציפות שהבטיח את הזכייה.

עוד בנושא

הפועל באר שבע זכתה באליפות המדינה בפעם השנייה ברציפות
מספרי ברזל: המספרים והשיאים של הפועל באר שבע באליפות השנייה
שוב סלטיק תהיה המכשול? הדרך של הפועל באר שבע לליגת האלופות
ויטור ו-וואקמה 9, ראדי ואוגו 8: גיליון הציונים של הפועל באר שבע

הישג ענק/ברני ארדוב

00:20, יו"ר ההתאחדות, עופר עיני: "ברכות להפועל באר שבע על אליפות שנייה ברצף, על עונה של הצלחה גדולה בזירה האירופית ובזאת המקומית. ברכות לעיר הצוהלת ומחמאות גדולות לבעלים אלונה ברקת, לצוות ולשחקנים ומעל הכל לאוהדים ולאוהדות הנפלאים והמיוחדים. אני משוכנע כי החגיגות הפעם יהיו לא פחות מרגשות וסוחפות מאשר בעונה שעברה".

23:29, שרת הספורט מירי רגב: "ברכות גדולות, אני מקווה שהפועל באר שבע לשלב הבתים של ליגת האלופות. כל הכבוד לאלונה, תמשיכי, זה מרשים ומרגש. המון מזל טוב, תחגגו".

23:27, ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ': "יששששש אליפות! תושבים ואוהדים יקרים, ברכות מעומק הלב למועדון הכדורגל שלנו, הפועל באר שבע, על זכייה שנייה ברציפות באליפות המדינה בכדורגל. לאלונה ברקת המדהימה, לברק בכר האחד והיחיד, לאסי רחמים המדהים, לשחקנים האלופים ולקהל מספר 1 במדינה. עשיתם את זה בגדול! הבאתם גאווה, כבוד ושמחה לעיר, לנגב ולמדינה. נשמח הלילה בצניעות ואני מבטיח לכם שנתכנן חגיגת אליפות מכובדת, כמו שראוי לאלופים, בתאום עם המועדון".

23:25, אליניב ברדה: "זה משהו שחלמתי עליו כשהגעתי. אני מתרגש מאוד ושמח. זה הישג ענק, הכי גדול בקריירה. אנחנו רוצים לזכות באליפות שלישית בעונה הבאה, אבל לאט לאט. להפועל באר שבע יש בסיס טוב, אני בטוח שהאליפות הבאה לא תהיה בעוד 40 שנה. מבחינתי אשחק בקבוצה גם בעונה הבאה".

23:23, השרה גילה גמליאל: "בפעם השניה ברציפות - באר שבע אלופה! ברכות לבירת הנגב ולאלונה ברקת - אשה שמוכיחה שסטיגמות זה לחלשים".

23:22, ברקת על מאור בוזגלו: "כואב מה שקרה לו. אני חושבת שזו שאלה של מה הילד רוצה. הוא אהוב על כולנו, הוא ילד מיוחד. אשב איתו, אני לא צריכה מתווכים. נעזור לו להתאושש ולעבור את התקופה הזו. משם נראה מה יהיה".

23:19, ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מברך את הפועל באר שבע, יופי של עבודה. תודה לאלונה ותודה לכל השחקנים. זו עוד דרך שבאר שבע עולה על המפה. הרבה ברכות ומזל טוב".

23:15, אלונה ברקת: "יש זמן לחגוג, אנחנו נחגוג בבית לעיני אצטדיון מלא. אנחנו צריכים להודות לכל מי שהיה איתנו במסע, וזה מתחיל אוהדים המדהימים שלנו והצוות והשחקנים. כולם עובדים קשה וזה מגיע להם. זה פשוט טירוף. לא שינה לנו באיזה אצטדיון זה יהיה, העיקר שעשינו את זה. בתחילת העונה המטרה הייתה לעשות מסע אירופי חיובי, זו הייתה חוויה קסומה שנשמח לחוות שוב. יש לנו קהל מדהים, הוא מגיע לכל מקום. נקודת המפנה הייתה באצטדיון הזה בנתניה שניצחנו 0:3 ונשארנו בליגה".

23:12, ג'ון אוגו: "אני מודה לאלוהים על השער, מרגיש נהדר לזכות באליפות. אני מתרגש, בשבילי ובשביל האוהדים. אנחנו רוצים להמשיך ולעשות היסטוריה. שתי האליפויות מתוקות. אליפות זו אליפות. טוב לי פה, האוהדים אוהבים אותי ונראה מה יהיה בעונה הבאה. אני מרוצה פה".

23:10, מאור מליקסון: "מכבי תל אביב עשתה עונה מדהימה, כל הכבוד לה. אנחנו מבחינתנו רצינו להראות שאנחנו ראויים לאליפות. לא צריך לקחת את מה שעשינו כמובן מאליו. עשינו קמפיין אירופי מצוין ועדיין זכינו באליפות. זו עונה מטורפת, אין לי מילים".

23:08, ח"כ יהודה גליק: "גאוה להיות באר שבעי - מזל טוב לאלונה ברקת שהפכה את באר שבע לאימפריית כדורגל כמפעל חינוכי".

23:07, הח"כ לשעבר גדעון סער: "ברכות לאלופים מבירת הנגב: להפועל באר-שבע ולאלונה ברקת. מגיע להם!"

23:06, ח"כ אחמד טיבי: "באר שבע בצדק אלופה. היא טובה יותר, סימפטית יותר. גם לפריפריה מגיע לחגוג, לפחות בספורט. מברוכ!".

23:03, ליטו וידיגאל: "היה קשה, אבל שיחקנו טוב. הייתה לנו הזדמנות להבקיע את השער השני אך דור מיכה בעט לקורה. דקה לאחר מכן הם כבשו. לא הפסדנו את הליגה במשחק הזה, אלא לאורך העונה. אני הגעתי רק באמצע העונה. כעת נתרכז בגביע ובהכנות לעונה הבאה, בתקווה שנחזיר את האליפות אלינו".

23:01, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "ברכות חמות לאלופת המדינה זו הפעם השנייה ברציפות, הפועל באר שבע!".

22:58, ברק בכר: "הייתה עונה ארוכה וקשה, אני מודה לצוות שלי שעזר לי להשלים את המשימה. האליפות הזו הייתה הרבה יותר קשה, כי הראשונה הייתה בתולית. עשינו עונה אדירה, אפילו טובה יותר מהעונה שעברה. בעונה הבאה יהיה קשה יותר. "שברנו שיא מועדון של עשרה ניצחונות רצופים, נתנו משחק של אלופה אמיתית. זה מרגש. אני שמח שהצלחנו להרים את עצמנו בדיוק לפני הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully