וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "עידן ורד בכושר מדהים". דמארי עם חשש למתיחה בשריר

29.4.2017 / 22:10

מאמן בית"ר ירושלים החמיא לכוכב ה-0:2 והתייחס לעידוד שקיבל מהקהל: "בהתחלה מזלזלים, זה הכדורגל, אבל אני שמח שהצלחתי לשמח אותם". החלוץ נפצע, גיא לוזון: "עונה רעה למכבי חיפה"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים את השער השני/מגד גוזני

בית"ר ירושלים עשתה הערב (שבת) צעד נוסף לעבר מוקדמות הליגה האירופית, כשניצחה 0:2 את מכבי חיפה וחזרה למקום השלישי בטבלת ליגת העל. עידן ורד כיכב עם שער (11) ובישול לקפטן דן איינבינדר (48) והרחיק את האקסית שלו מהמאבק על הכרטיסים לאירופה. מכבי חיפה המדורגת שישית שוב הציגה יכולת חלשה וסופרת כבר 11 הפסדים רצופים על האפס.

בנוסף, מכבי חיפה איבדה לקראת הסיום את עומר דמארי, שנפצע ויצא כאשר לקבוצה לא היו חילופים נוספים. החשש הוא למתיחה בשריר הירך האחורי והחלוץ ייבדק מחר.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ניצחה בקלות 0:2 את מכבי חיפה
מכבי פתח תקוה צמודה לבית"ר אחרי 0:1 דרמטי על בני סכנין

שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
כיף לקבל את תמיכת הקהל. שרון מימר/מגד גוזני

שרון מימר, מאמן בית"ר ירושלים: "הניצחון הזה הוא של השחקנים ושל הצוות שלי, כל הכבוד להם. עידן ורד בכושר מדהים, אבל אנחנו לא תלויים רק בשחקן אחד. איתי שכטר אמנם לא כבש, אבל עשה עבודה גדולה. כיף גדול לקבל את התמיכה של הקהל. בהתחלה מזלזלים, זה הכדורגל, אבל אני שמח שהצלחתי לשמח אותם".

דן איינבינדר, כובש השער השני: "מאמן הכושר עושה עבודה מדהימה, הוא מחזיק אותנו. מגיע לו כל הכבוד. אין ספק שגם הקהל דחף אותנו. עשינו בדיוק מה שהצוות המקצועי ביקש, וזה עזר לנו מאוד. הקהל צועק לי בכל משחק להישאר. אני מאוד אוהב אותו, אבל הדברים יתבהרו בשלב מאוחר יותר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
מודע לבעיות. גיא לוזון/מגד גוזני

גיא לוזון, מאמן מכבי חיפה: "פתחנו את המחצית השנייה טוב יותר מאשר את המחצית הראשונה, אבל ספגנו את השני וזה כבר היה קשה מאוד. בית"ר ירושלים שיחקה טוב יותר והיא ראויה לניצחון. היינו קצת בעיתיים מבחינת הכושר הגופני. עומר דמארי נפל בדקה ה-75, זה לא הועיל לנו. אנחנו סובלים מחוסר איזון, ונהיה חייבים לשפר אותו לקראת העונה הבאה".

לוזון הוסיף: "אין ספק שהעונה הזו רעה עבור מכבי חיפה, אבל נעבוד ונעשה הכול כדי לשפר זאת כדי שהעונה הבאה תהיה טובה יותר. המשחק הזה לא שינה לי כלום, אני מודע לבעיות עוד לפני. אין פה בעיה של רצון, אלא בעיה של איזון ומזה אנחנו סובלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully