וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס נעים: "אולי תהיה לנו טיפת מזל. לפעמים זה עדיף על ידע"

אחרי הניצחון על אשקלון, מאמן הפועל כפר סבא מסרב להרים ידיים. אלי אלבז: "אחרי ההפסד להפועל תל אביב אמרנו שיש סיכוי". יובל נעים המאוכזב: "לא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות"

קובי אליהו

הפועל כפר סבא הפכה את תחתית ליגת העל לבוערת לאחר שגברה הערב (שבת) בביתה 0:1 על הפועל אשקלון. עבור הירוקים מדובר בניצחון ביתי ראשון מזה כמעט חצי שנה (מה-7 בנובמבר) והוא הושג משער של אלי אלבז, אחרי טעות גדולה בהגנת האורחים. כעת, שני מחזורים לסיום העונה, כפר סבא רחוקה רק שלוש נקודות מאשקלון, כאשר ביניהן ניצבת הפועל תל אביב.

מה נשאר להפועל אשקלון:

הפועל תל אביב (חוץ)
עירוני קרית שמונה (בית)

מה נשאר להפועל תל אביב:

הפועל אשקלון (בית)
הפועל רעננה (חוץ)

מה נשאר להפועל כפר סבא:

עירוני קרית שמונה (חוץ)
הפועל חיפה (בית)

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. קובי אליהו
מתוסכל. יובל נעים/קובי אליהו

מאמן כפר סבא, פליקס נעים, סיכם: "צריך לעשות את הדברים בצורה מרוכזת ובלי אמוציות. במחצית השנייה הימרתי על התקפה וזה עבד. אני שמח שזה מה שקרה. ברגע שניצחנו את המשחק התמונה השתנתה בשבילנו. אני מקווה שיהיה לנו על מה להמשיך לשחק עד הסוף. ואולי תהיה לנו טיפת מזל כי לפעמים זה עדיף על פני טון של ידע. סתיו שחם לא השלים עם הירידה מהר, אני בטוח שהוא האדם השמח היום בישראל. טל בנש קיבל צהוב שני אחרי שהוא החליק, אין מה לעשות. אני לא רוצה להתייחס לעונה הבאה, אנחנו עדיין בעיצומה של העונה. אני לא חושב על שחקנים לעונה הבאה. אני נשאר בהפועל כפר סבא, אבל אני צריך לדעת באיזו ליגה זה יהיה".

כובש שער הניצחון אלי אלבז אמר: "אני חושב שהאמנו כל השבוע. אחרי שהפסדנו להפועל תל אביב הגענו ואמרנו שיש לנו סיכוי. אני מאמין שאם ניקח נקודות במשחקים הבאים, התוצאות ימשיכו להיות לטובתנו. זה יישמע כקלישאה, אבל אני לא הגיבור של הקבוצה היום. בסך הכול כבשתי שער חשוב ועזרתי לחברים שלי להאמין. אנחנו מאמינים למרות שכבר הורידו אותנו ליגה. אני מקווה שלא נזכרנו מאוחר מדי. אני מאמין שאם נעשה את שלנו, הכול יסתדר לנו. אלי כהן החליט שאני לא מספיק טוב בשבילו, בסדר. הוכחתי לפני שהוא הגיע ואני ממשיך להוכיח היום שהוא טועה ושכל מי שלא נתן לי לשחק טועה".

מנגד, יובל נעים המאוכזב אמר בסיום: "לא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות. ידעתי שהפועל תל אביב לא תנצחו. אבל חשבתי שאנחנו ננצח פה ונגדיל את הפער לארבע הפרש. עשינו פה את כל הטעויות האפשריות, היה חוסר אחריות של החלוץ. משחק רע מאוד שלנו, לא ממושמע, כך לא נראית קבוצה שרוצה להישאר בליגה. כמו באשקלון, הדברים תמיד הולכים קשה. אני מאוכזב מאוד, נצטרך להתכונן לקראת השבוע הבא. לא היינו מספיק רגועים, ממשומעים, רצנו אחרי הלחץ כל הזמן. במקום להניע את הכדור בצורה מסודרת, עשינו את הפאשלה והפסדנו. אנחנו צריכים ללכת ולהירגע מהמשחק היום. יהיה לנו מספיק זמן לחשוב על המשחק נגד הפועל תל אביב. גם תיקו יהיה לנו טוב נגד הפועל תל אביב. אין מה לעשות, אנחנו צריכים להירגע ולהתכונן לשבוע הבא. הייתה לנו הזדמנות טובה ופספסנו אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully