וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: נגה גלר זכתה במדליית ארד בתחרות גביע העולם בהייר

הגולשה סיימה שמינית בשיוט המדליות ושמרה על המקום השלישי הכללי כדי לעלות על הפודיום. נמרוד משיח ניצח את שיוט המדליות וסיים שביעי בדירוג הכללי, שחר צוברי שמיני

נוגה גלר, גולשת ישראלית. ברני ארדוב
מדליה ראשונה בקריירת הבוגרים. נגה גלר/ברני ארדוב

הגולשת נגה גלר, ממרכז השייט בהרצליה, זכתה היום (שבת) במדליית ארד בתחרות גביע העולם בהייר, צרפת. גלר עלתה לשיוט המדליות מהמקום השלישי הכללי, סיימהו בו שמינית וכך שמרה על מיקומה והבטיחה את מדליית הארד בתחרות עם מאזן של 81 נקודות שליליות.

זו מדליה בינלאומית ראשונה של גלר בת ה-21 בבוגרים, לאחר שבתחרות שנערכה אשתקד בהייר, היא תפסה את המקום ה-14. כעת היא עם הפנים לאליפות אירופה בגלשני RSX שתיפתח בעוד כשבוע במארסיי.

נמרוד משיח המשיך במומנטום החיובי ודורג שביעי עם 98 נקודות שליליות לאחר שניצח את שיוט המדליות. שחר צוברי מיד אחריו במקום השמיני הכללי, עם 100 נקודות שליליות, לאחר שסיים רביעי בשיוט המדליות.

אלי צוקרמן, המנהל המקצועי של איגוד השייט, אמר לאחר התחרות: "אנו שמחים לפתוח את העונה עם תוצאות יפות ועם מדליה ראשונה לנגה גלר. התחרות הזו הייתה הכנה לאליפות אירופה שתיפתח בעוד כשבוע בצרפת והיא פרי ראשון לשיטת העבודה החדשה של איגוד השייט ונבחרות ישראל עם המאמנים יאיר סוארי ופייר לאקוט".

תוצאות הסיום של שאר גולשי ה-RSX של נבחרות ישראל בגביע העולם בהייר:

יואב עומר 24, תום ראובני 25, סער מינץ 38, אופק אלימלך 40.

קטי ספיצ'קוב 17, הדר הלר 29, שי בלנק 31, מאיה מוריס 33.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully