וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטינה מלאדנוביץ': "למה ששראפובה תקבל עזרה שאחרים לא מקבלים?"

יריבתה של הרוסיה בחצי הגמר בשטוטגרט תקפה: "אני מבינה שטורנירים רוצים אותה בפנים, השאלה אם זה פייר להעניק לה כרטיס חופשי". שראפובה הגיבה: "התוצאות שלי מדברות בעד עצמן"

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה. AP
עדיין לא שמטה מערכה. שראפובה/AP

הקאמבק של מריה שראפובה לעולם הטניס אחרי 15 חושדים של השעיה עובר חלק עד כה, ואתמול (שישי) היא רשמה ניצחון שלישי בטורניר שטוטגרט, מבלי ששמטה אך מערכה ועלתה לחצי הגמר. עם זאת, ברחבי הסבב עדיין נשמעים קולות של חוסר שביעות רצון מהיחס לו זוכה הרוסיה, וגם יריבתה בקרב על הגמר (17:00) הביעה את דעתה בנושא.

"אני מבינה שטורנירים רוצים אותה בפנים", אמרה קריסטינה מלאדנוביץ' (צרפת, 19 בעולם), היא מאוד מפורסמת והם רוצים את תשומת הלב, זה חלק מהעסק. מצד שני, אפשר לשאול האם זה פייר להעניק לה כרטיס חופשי. זו עובדה שהיא נתפסה על שימוש בחומרים אסורים, והיא לא הייתה הראשונה. האחרים קיבלו אפשרות לחזור לטניס, אבל לא העניקו להם הזמנות לטורנירים למה שהיא תקבל עזרה שאחרים לא מקבלים?".

שראפובה נשאלה על דבריה של מלאדנוביץ', והאם יעניקו לה מוטיבציה מיוחדת מולה. "כלל לא", השיבה, "התוצאות שלי מדברות בעד עצמן. החלק הכי גדול של הקאמבק שלי הוא מה שקורה על המגרש".על דבריה של ג'יני בושאר, שקראה לשראפובה רמאית, הגיבה ש"זה לא לרמתה" לענות.

עוד בנושא

רוברטה וינצ'י: "מריה שראפובה יכולה לחזור, אבל בלי כרטיסים חופשיים"
ג'יני בושאר: "שראפובה רמאית. אני כבר לא מסתכלת עליה בהערצה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully