וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ובוסטון ניצחו בחוץ ועלו, הקליפרס כפו על יוטה משחק 7

19 נקודות של ג'ון וול ברבע האחרון הובילו את הוויזארדס ל-99:115 על אטלנטה ול-2:4 בסדרה. הסלטיקס גם הם השלימו 2:4, עם ניצחון קליל 83:105 על שיקגו. 29 לפול ב-93:98 על הג'אז

שחקני וושינגטון ג'ון וול, בראדלי ביל. AP
וול וביל חוגגים העפלה/AP

מקום אחד בלבד נותר בחצאי הגמר האיזוריים בפלייאוף ה-NBA, והוא יתמלא לאחר המשחק השביעי בין יוטה ללוס אנג'לס קליפרס, לאחר שהאחרונה ניצחה הלילה (בין שישי לשבת) 93:98 בחוץ וכפתה משחק 7. מוקדם יותר, השלימו בוסטון (83:105 על שיקגו) ו-וושינגטון (99:115 על אטלנטה) ניצחונות 2:4 בסדרות שלהן והעפילו לשלב הבא.

אטלנטה - וושינגטון 115:99 (הוויזארדס ניצחו 2:4 ועלו לחצי גמר המזרח)

אחרי שעד כה כל קבוצה שמרה על הבית, הוויזארדס הצליחו להשיג את ניצחון החוץ הראשון בסדרה ועלו לחצי גמר המזרח, שם יפגשו את בוסטון לסדרה מעניינת. לאחר הניצחון הדחוק בוושינגטון, הפעם הקבוצה מהבירה פתחה חזק ושלטה לחלוטין במחצית הראשונה, במהלכה גרמה להוקס לאבד 15 כדורים וסגרה אותה עם ריצת 4:19, בדרך ל-19 הפרש בהפסקה. אטלנטה עוד עשתה קולות של קאמבק, עם רבע שלישי של 36 נקודות הרבה בזכות יכולת טובה של פול מילסאפ. ברבע האחרון, ההפרש כבר ירד לשלוש בלבד לטובת האורחים, אך אז התעורר ג'ון וול והחליט לסגור עניין. הוא קלע 19 מה-42 שלו ב-12 הדקות האחרונות (לעומת 17 של כל אטלנטה), והוויזארדס רצו 2:15 עד לסיום, ולשלב הבא.

מילסאפ קלע 31 והוסיף 10 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-4 חטיפות. דניס שרודר קלע 26 וחילק 10 אסיסטים, אך 22 איבודים ו-28 אחוז בלבד מחוץ לקשת לא הותירו הרבה סיכוי להוקס. וול מסר 8 אסיסטים והוסיך 4 חטיפות, בראדלי ביל היה נפלא, קלע 31 וסיים עם מדד פלוס/מינוס של 32.

שחקן שיקגו ג'ימי באטלר, שחקן בוסטון אל הורפורד. AP
הורפורד עוצר את באטלר/AP

שיקגו - בוסטון 105:83 (הסלטיקס ניצחו 2:4 ועלו לחצי גמר המזרח)

אחת הסדרות המעניינות של הסיבוב הראשון הסתיימה עם ניצחון קליל של הסלטיקס, שהשלימו קאמבק לאחר שפיגרו 2:0 ועלו לחצי גמר המזרח, שם יפגשו את וושינגטון. הקהל של הבולס, שכבר ציפה להפתעה גדולה מצד קבוצתו לאחר שניצחה את שני המשחקים הראשונים בבוסטון, לא מילא את האולם וברבע השלישי אף שרק לקבוצה בוז, כאשר ההפרש הלך ותפח. הם לעולם לא יידעו מה היה קורה עם רייג'ון רונדו לא היה נפצע, ובלעדיו לצערו הם נאלצו לצפות ברבע אחרון של גארבג' טיים אחד ארוך. בוסטון לא פיגרה כלל במשחק, הובילה לראשונה 38 שניות מהפתיחה ולא הביטה לאחור. בסיום הרבע השלישי, כל החמישייה הפותחת של הסלטיקס כבר הייתה בספרות כפולות, ונגד זה לשיקגו לא הייתה תשובה.

אייברי בראדלי הוליך את קלעי האורחת עם 23 נקודות, ג'ראלד גרין קלע 16, ג'יי קראודר, אל הורפורד ואייזיה תומאס (25 דקות בלבד) קלעו 12 כל אחד. ג'ימי באטלר קלע 23 לשיקגו והוריד גם 7 כדורים חוזרים, אך לא ממש קיבל עזרה מאף אחד.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן לוס אנג'לס קליפרס דיאנדרה ג'ורדן. AP
דיאנדרה ג'ורדן בטירוף על הספסל/AP

יוטה - לוס אנג'לס קליפרס (הקליפרס השוו ל-3:3 בסדרה) 93:98

אחרי הניצחון השני שלהם הסדרה בלוס אנג'לס, הג'אז חזרו ליוטה וקיוו לסגור את הסדרה ולעלות לשלב הבא, אך שוב לא הצליחו לשמור על הביתיות ויחזרו לסטייפלס סנטר למשחק שביעי ומכריע (היחיד בסיבוב הראשון העונה). יוטה דווקא הובילה כמעט בכל המחצית הראשונה, אך הפער לא עלה בשום שלב על שבע הפרש, ושתי קליעות עונשין של דיאנדרה ג'ורדן הורידו את האורחים עם יתרון שתיים להפסקה. הקבוצות נותרו צמודות גם ברבע השלישי, שלשה של פול פירס קבעה 59:59, אך אז הגיעו דקות טובות של כריס פול וג'מאל קרופורד שהעניקו לקליפרס יתרון שמונה בכניסה לרבע המכריע. גורדון הייוורד סידר סיום מותח עם שבע נקודות רצופות שצימקו לשלוש בלבד, 40 שניות לסיום, אך פול עמד בלחץ וסגר את המשחק מהקו.

CP3 קלע 29 נקודות וחילק 8 אסיסטים, דיאנדרה ג'ורדן קלע 13 והוסיף 18 ריבאונדים, 13 גם לאוסטין ריברס. 31 של גורדון הייוורד, להן הוסיף עם 7 ריבואנדים ו-4 אסיסטים, לא הספיקו לג'אז, שקיבלו גם 22 נקודות מג'ורג' היל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully