וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנומן נשאר פנומן: צפו ברונאלדיניו מלהטט בקלאסיקו הוותיקים

משחק הראווה בין ותיקי ברצלונה לריאל הסתיים ב-2:3 לקטאלנים, בדיוק כמו בקלאסיקו האמיתי, וסיפק שלושה בישולים ושלל מהלכים מופלאים של הלהטוטן הברזילאי. צפו במיטב המהלכים מהמשחק

התקציר המלא של המשחק

יש שחקנים שאף פעם לא יימאס לצפות בהם, ורונאלדיניו כנראה יישאר אחד מהם לנצח. הפנטזיסט הברזילאי להטט הערב (שישי) בקלאסיקו הוותיקים בין ברצלונה לריאל עם שלושה כיבושים, ועזר לקבוצתו לשעבר לנצח 2:3, בדיוק כמו בקלאסיקו האמיתי שנערך לפני פחות משבוע. משחק הראווה שנערך באצטדיון הלאומי בביירות היה מן הסתם קצת פחות מותח והתנהל באווירה הרבה יותר משוחררת, אבל קשה לומר שמישהי מבין היריבות המושבעות ויתרה בקלות על הניצחון. למזלה של ברצלונה, היה לה את הפנומן הברזילאי שגם בגיל 37, עם כמה קילוגרמים עודפים, עדיין עושים קסמים עם הכדור.

ברצלונה כבשה ראשונה ועלתה ל-0:1 עם בישול של רונאלדיניו לסימאו, ובמחצית השנייה הוסיף עוד בישול מרהיב, הפעם לחברו לברצלונה לשעבר לודוביק ג'ולי, בעין עקומה. רבים כבר מצאו את הדמיון בין השער הזה לבין השעש ששניהם ייצרו מול מילאן בחצי גמר ליגת האלופות ב-2006. ג'ולי מצא את הרשת פעם נוספת עד הסיום, הפעם מבישול של רונאלדיניו ברגל שמאל. והיו גם כמה מהלכים יפים של ריאל מדריד. בקיצור, אתם לא באמת רוצים לפספס את התקציר.

עוד מבט לבישול הגאוני של רונאלדיניו

הנה הבישול של רונאלדיניו לסימאו

ככה רונאלדיניו נראה היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully