וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: אנדי מארי ורפאל נדאל העפילו לחצי הגמר בקושי רב

המדורג 1 בעולם הציל נקודת משחק מול אלברט ראמוס וינולאס, לו הפסיד בשבוע שעבר במונטה קרלו, והשיג נקמה עם 6:2, 4:6, 6:7. הספרדי גבר 6:7, 2:6 על צ'ונג. שראפובה בחצי הגמר בשטוטגרט

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. AP
בקושי. מארי/AP

שבוע עבר מאז אלברט ראמוס וינולאס הפתיע את אנדי מארי בטורניר מונטה קרלו, והבריטי כבר השיג נקמה. המדורג 1 בעולם גבר היום (שישי) 6:2, 4:6, 6:7 על היריב הספרדי (19 בעולם) ועלה לחצי גמר טורניר ברצלונה. זה לא היה קל: מארי פחת את המשחק לא טוב, נכנע במערכה הראשונה די בקלות, אבל חזר לעצמו בשנייה והציל נקודת משחק בסט השלישי, כל הדרך לניצחון מותח ודרמטי, במשחק שלקח קצת פחות משלוש שעות. בחצי הגמר הוא יפגוש את דומיניק תים, שניצח מוקדם יותר 1:6, 2:6 את יואיצ'י סוגיטה היפני (91 בעולם).

גם רפאל נדאל (5) העפיל לחצי הגמר לאחר שניצח במשחק המאוחר יותר 6:7, 2:6 את היואן צ'ונג הדרום-קוריאני. כמו מארי, גם נדאל פתח חלש את משחקו ונראה היה שהוא בדרך להפסיד את המערכה השנייה, אולם הוא התעשת בזמן וניצח בשובר שוויון. בסט השני זה כבר הלך קל יותר, ולבסוף המשחק הסתיים בניצחון שלו תוך שעה ו-46 דקות. נדאל ממתין כעת למנצח בין קארן קצ'אנוב הרוסי (56) לבין הורסיו ז'באיוס הארגטינאי (84).

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה. AP
ממשיכה בשלה. שראפובה/AP

הקאמבק המוצלח של מריה שראפובה נמשך, כשהרוסיה העפילה לחצי הגמר טורניר שטוטגרט (סך פרסים: 710 אלף דולר). שראפובה, ששבה לסבב אחרי 15 חודשי הרחקה וכבר התגברה על רוברטה וינצ'י ואקטרינה מקארובה, עשתה הפעם את העבודה וניצחה את אנט קונטביט, האסטונית הצעירה, 3:6, 4:6. בחצי הגמר תפגוש שראפובה את המנצחת בין קרלה סוארס נבארו וקיקי מלאדנוביץ'.

ניצחון בשלב הבא יבטיח לשראפובה חזרה לטופ 200, מה שיאפשר לה להעפיל למוקדמות הרולאן גארוס בלי להזדקק לכרטיס חופשי. "הייתי בקצב טוב", אמרה הרוסיה, "כשאת לא מכירה את היריבה שלך כל כך טוב, ששת המשחקונים הראשונים משמשים ללמידה. אחר כך נכנסתי לקצב וצברתי מכך ביטחון".

שראפובה אף הודתה שהיא שואבת השראה מהקאמבק של רוג'ר פדרר, שחזר לחיים אחרי תקופה רעה מאוד: "מה שהוא עשה זה מדהים, כמובן שהייתי רוצה ללכת בצעדיו ולספק קאמבק דומה לשלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully