וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "יש כבר רצון להתחיל את העונה הבאה עם תחושת נקמה"

28.4.2017 / 16:18

קפטן מכבי תל אביב לא מוותר על משחק העונה ("לא ניתן לבאר שבע כלום בקלות"), אך מודה: "אם הם יקחו אליפות זה בזכות, וכל הכבוד להם". וידיגאל: "כולם נותנים את הדם והנשמה שלהם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב תנסה לשמור על חלום האליפות בחיים כשתארח מחר (שבת, 21:00, ערוץ 5) את הפועל באר שבע למשחק ממנו אין דרך חזרה. המאמן ליטו וידיגאל והקפטן שרן ייני ערכו הערב מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. נראה כי לא יהיו שינויים רבים בהרכב ביחס לזה שפתח מול בני סכנין ביום שלישי.

"צריך לנצח את כל המשחקים כדי לשמור על סיכוי לאליפות, והמשחק הזה הוא לא שונה", אמר ליטו וידיגאל. "אני מאמין בכל השחקנים שלי. שגיב יחזקאל ואבי ריקן שלא שיחקו הרבה עשו עבודה טובה מאוד במשחק הקודם, הם נתנו הכל ועזרו לנו להשיג ניצחון חשוב. אני גאה מאוד בעבודה של השחקנים שלי, כי הם לא ויתרו לרגע. ניצחנו הרבה משחקים ושיחקנו טוב, כולם עובדים קשה ונותנים את הדם והנשמה שלהם. נילחם כדי לקחת שלוש נקודות, ברור שאנחנו רוצים לנצח, כמו שאנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים".

"השחקנים היו במצב רע לפני זמן מה אבל עבדנו קשה יחד", הוסיף המאמן הצהוב. "אם היינו משיגים את התוצאות הללו בעבר, אולי היום היינו במצב טוב יות"ר.

שרן ייני הוסיף: "האופי של מכבי, של הווינריות והעוצמה, זה מה שהביא לכך שלקחנו הכי הרבה אליפויות. זה אופי שלא מתחשב בסטטיסטיקה, כך שצריך לבוא לכל משחק ולנצח אותו, ואנחנו בטח לא רוצים לתת לאף אחד לקחת עלינו תואר בקלות. כל מה שבאר יקחו או לא יקחו זה בזכות, מגיע להם, כל הכבוד להם, אבל אנחנו לא ניתן להם שום דבר בקלות. הם צריכים לעשות חולצות אליפות, התפקיד שלנו הוא למנוע מהם לחגוג. זה שבאר שבע עושה מה שהיא רוצה, רק עוזר להעיר אותנו. העונה הזאת עוד לא נגמרה, אבל יש גם רצון להתחיל את העונה הבאה עם תחושת נקמה. זה עושה טוב לליגה, זה טוב שיש תחרות. אני כן מרגיש שהרעב שלנו גדל, ".

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני לצד המאמן ליטו וידיגאל. קובי אליהו
הזדמנות אחרונה. וידיגאל וייני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully