וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון גברה על מכבי חיפה 74:85

הקבוצה של דן שמיר כבר הוליכה ב-19 הפרש, הירוקים ביצעו קאמבק אך לא הצליחו להשלימו. חולוניה נצמדת לאילת שבפסגה, בעיקר בזכות ג'יימס בל (28 נקודות) ודריון אטקינס (20)

one
שחקן הפועל חולון ג'יימס בל. מנהלת הליגה, לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
משחק אדיר שלו. ג'יימס בל מפציץ/מערכת וואלה! NEWS, מנהלת הליגה, לילך וייס

הפועל חולון חזרה היום (שישי) למסלול הניצחונות כשניצחה את מכבי חיפה 74:85 במשחק שנעל את המחזור ה-29. חולון שלטה במשחק החל מסוף הרבע הראשון, פתחה פער דו ספרתי במהלך הרבע השני, אך חיפה ידעה לחזור בצורה נהדרת ברבע הרביעי, אך מעבר לדפיקות לב לא הצליחה להפוך את המשחק. שלישיית הזרים של חולון, ג'יימס בל, דריון אטקינס וטו הולוואי היו נהדרים, כשבל היה מעל כולם עם 28 נקודות. בזכות הניצחון שמרה חולון על המקום השני, והיא קרובה להבטחת הביתיות ברבע גמר הפלייאוף, ואילו חיפה מדורגת במקום השישי, כשהיא רואה את עירוני נהריה ומכבי ראשון לציון קרובות אליה מתמיד.

מהלך המשחק

שתי הקבוצות הרבו לאבד כדורים בפתיחה וקלעו באחוזים נמוכים מאוד. שלשה של ורגאס העלתה את חיפה ליתרון 5:6 אחרי 5 דקות. חולון שלטה בקצב, אבל לא ברחה, דאנק של אטקינס נתן לה יתרון 10:12. ראשון פרימן נכנס לדקות בכורה, אבל חולון ירדה בסוף הרבע הראשון ביתרון 11:14. חיפה פתחה טוב יותר את הרבע השני, ושלשה של ורגאס נתנה להם יתרון 16:18. אטקינס והולוואי הובילו ריצה של חולון, שברחה ל-22:28 באמצע הרבע השני. שתי שלשות של טו הולוואי הגדילו את יתרון קבוצת החוץ ל-11. שלשה נוספת של בל נעלה את המחצית ביתרון 31:43 לחולון.

דן שמיר איבד את שלוותו בתחילת המחצית השנייה, וקיבל עבירה טכנית, ושלשה של דיברתולומיאו צימקה את יתרון חולון ל-9 בלבד. בל הלוהט מנע מחיפה להתקרב, ושלשה שלו קבעה 44:57 לחולון. הפורוורד הפנטסטי המשיך במגמה והיתרון הסגול טיפס עד 52:71 בסוף הרבע השלישי. שתי שלשות של עמית שמחון צימקו את ההפרש ל-14 בתחילת הרבע הרביעי. חולון נראתה כבויה בדקות הסיום, וגרגורי ורגאס הוביל ריצה שצמצמה את היתרון עד 77:72, 2 וחצי דקות לסיום. חולון לא נבהלה, קלעה טוב מקו העונשין וניצחה את המשחק 74:85.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי חיפה אנטון שוטבין. לילך וייס, מנהלת ליגת העל בכדורסל
בכורה מחודשת בחיפה. אנטון שוטבין/מנהלת ליגת העל בכדורסל, לילך וייס
שחקן הפועל חולון שלומי הרוש. לילך וייס, מנהלת ליגת העל בכדורסל
שליטה חולונית עד הרבע האחרון. שלומי הרוש/מנהלת ליגת העל בכדורסל, לילך וייס

סטטיסטיקה:

קלעו להפועל חולון: ג'יימס בל 28 ו-10 ריבאונדים, דריון אטקינס 20, טו הולוואי 15, שלומי הרוש 8, גוני יזרעאלי 5, רועי הובר 3, אלכס צ'וברביץ', ג'ורדן טיילור וטוני יאנגר 2 כל אחד. כן שותף: יונתן מור (01:56 דקות).

קלעו למכבי חיפה: גרגורי ורגאס 22, ג'ון דיברתולומיאו 13, ווילי וורקמן 11 ו-7 ריבאונדים, ראשון פרימן ועמית שמחון 8 כל אחד, עוז בלייזר 5 ו-7 ריבאונדים, קווין פינקני 4, אורלנדו מנדס-ואלדס 3. כן שותף: אנטון שוטבין (04:09 דקות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully