וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: טיאגו אלקנטרה האריך את חוזהו עד קיץ 2021

חדשות רעות לברצלונה: יממה לאחר הארכת חוזהו של קינגסלי קומאן, הבווארים הבטיחו את עתידו של הקשר שהיה מחוזר וגדל אצל הקטלאנים. טיאגו: "רוצה לזכות כאן בהרבה תארים בעתיד"

טיאגו אלקנטרה באיירן מינכן. טוויטר, צילום מסך
לא הולך לשום מקום. טיאגו/צילום מסך, טוויטר

אחרי שאתמול האריכה את חוזהו של קינגסלי קומאן, באיירן מינכן ממשיכה להבטיח את העתיד שלה והיום (שישי) אלופת גרמניה ביצעה צעד משמעותי נוסף כשהודיעה על הארכת חוזהו של טיאגו אלקנטרה עד יוני 2021. טיאגו, שחוזהו המקורי היה אמור להסתיים ב-2019, יישאר במינכן למרות חיזורים נמרצים מצידה של ברצלונה קבוצת האם שלו.

"טיאגו הוא אחד הקשרים הטובים בעולם ולכן גם נחשק מאוד באירופה", אמר קרל היינץ רומיניגה, יושב ראש מועצת המנהלים של באיירן והוסיף: "אנחנו מאוד שמחים שהצלחנו לקשור את השחקן המקצוען הזה למועדון לטווח הארוך". טיאגו עצמו אמר לאחר החתימה: "המשפחה שלי ואני מרגישים מאוד נוח במינכן. הכול טוב לי פה, אני רוצה לזכות בהרבה תארים בבאיירן בעתיד".

טיאגו סבל מלא מעט פציעות מאז שהצטרף לבאיירן ב-2013 מברצלונה, אך תמיד נחשב לפוטנציאל גדול והעונה הוא מממש בגדול. הקשר ממוצא ברזילאי שותף ב-25 משחקי ליגה שבהם הוא כבש חמישה שערים. טיאגו כיכב גם בליגת האלופות וחגג עם צמד ובישול ב-1:5 הביתי על ארסנל במשחק הראשון בשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully