וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "גווארדיולה לא עשה שיעורי בית כשהגיע לכדורגל האנגלי"

מאמן נבחרת גאנה וצ'לסי לשעבר ערך ראיון שבו ביקר את מאמן מנצ'סטר סיטי ("הוא לא עשה התאמות") ועקץ גם את מוריניו: "הוא היה טוב כשהיה אנדרדוג, ביונייטד מקום רביעי או שלישי לא נחשב"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
סופגים ביקורת מגרנט. גווארדיולה ומוריניו/רויטרס

פפ גווארדיולה סופג לא מעט ביקורות בעקבות עונת הבכורה הלא ממש מוצלחת שלו כמאמן מנצ'סטר סיטי. למרות תקציב עתק, הסיטיזנס, שאתמול סיימו ב-0:0 מול יונייטד בדרבי, יסיימו את העונה הזו ללא אף תואר כשהמאבק היחיד שנותר להם הוא על המקום בליגת האלופות.

מי שהצטרף למבקרים של פפ והיה לו לא מעט לומר על תפקודו של המאמן שזכה בכל תואר אפשרי עם ברצלונה ובאיירן מינכן, הוא אברהם גרנט, מאמנה הישראלי של נבחרת גאנה לשעבר שאת הישג השיא שלו נחל עם צ'לסי אותה הוליך לגמר ליגת האלופות. "גווארדיולה הוא אחד המאמנים הגדולים אי פעם, אבל הוא לא עשה את ההתאמות לכדורגל האנגלי". כך אמר גרנט בראיון לאומניספור וגם פרגן: "אני מאמין שהוא אחד המאמנים הטובים בהיסטוריה, מה שעושה עשה בברצלונה וגם בבאיירן היה מדהים אבל אני מאמין שפפ לא עשה שיעורי בית כשהוא הגיע לכדורגל האנגלי".

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
מבקר את פפ ומוריניו/AP

גרנט הסביר את הביקורת שלו ואמר: "הכדורגל האנגלי הוא מיוחד. גם בליגה שבה יש הרבה מאוד שחקנים זרים, עדיין יש דברים שטיפוסיים לכדורגל האנגלי. סיטי משחקת כדורגל נהדר, נפלא, אבל אף על פי כן קל להכניע את החלק ההגנתי שלהם. פפ משחק בדיוק כמו שהוא שיחק בברצלונה, אבל לא עם אותם שחקנים ולא באותה ליגה. אני משוכנע שפפ ילמד מזה, והוא יעשה דברים אחרת בעונה הבאה".

לגרנט היה גם מה להגיד על ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר יונייטד אותו הוא החליף בזמנו כמאמן צ'לסי. הישראלי שלח עקיצה כשאמר: "מוריניו עשה דברים טוב כשהיה אנדרדוג. הוא זכה בתארים כשהיה אנדרדוג בצ'לסי ובאינטר. עונה לאחר מכן, כשהוא כבר לא היה אנדרדוג, הוא נהיה מעט עצבני והתוצאות היה פחות טובות. זה מה שאני מאמין שקרה בריאל מדריד וזה מה שקרה בכל קבוצה שהוא היה. לקבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד להיות במקום החמישי, רביעי או אפילו שלישי זה לא נורמאלי. יונייטד רוצה לזכות בתארים. זה מה שהיה לפני אלכס פרגוסון וככה זה נשאר גם עכשיו. יונייטד חייבת להילחם על תארים, כשהם לא עושים את זה אז זו לא עבודה טובה. האם מוריניו יכול לעשות את זה במובן הזה? אני לא מאמין".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully