וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ יציע לממן חוזה ארוך טווח: "מכוונים למקום השביעי"

28.4.2017 / 9:03

הבעלים שייפגש עם קלינגר ממתין לסיום העונה כדי להודיע רשמית על זהות המאמן של הפועל חיפה. הקשר יקבל הצעה משודרגת. במועדון ייפגשו עם אלי אלבז בניסיון לסכם עמו על חוזה ארוך

חנן ממן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יקבל הצעה משודרגת. חנן ממן/אדריאן הרבשטיין

"נשארנו בליגה, עכשיו מכוונים למקום השביעי (רחוקה שלוש נקודות ממנו). השחקנים שלנו מאוד תחרותיים. מי יהיה המאמן בעונה הבאה? הרקורד של ניר קלינגר הוא שמונה מ-15 נקודות, למרות שבשני משחקים הוא עבד במשותף עם בן מרגי. כרגע אנחנו מרכזים במקום השביעי, כשבמקביל נשוחח עם נושא המאמן. על ההחלטה הסופית אודיע רק בתום העונה". כך אמר יואב כץ אחרי הניצחון על הפועל רעננה שהבטיח לקבוצה שלו עונה נוספת בליגת העל.

קלינגר צפוי לעמוד לדין אחרי שבדוח השופט נכתב כי הוא התבטא בצורה קשה כלפי צוות השיפוט ולכן הוא עשוי לקבל הרחקה ממשחק נוסף. במועדון כעסו מאוד על השיפוט. "בזמן האחרון פוסלים לנו יותר מדי שערים חוקיים. אי אפשר להמשיך ככה. אולי צריך לכנס איזו ועדה שתחקור את מה שקורה כאן", אמרו.

כץ עצמו מתכוון להיפגש עם שחקני הקבוצה שמסיימים חוזה, תחילה עם פיט פלטהאוזן, חנן ממן ושלומי ארבייטמן, ולאחר מכן עם שאר השחקנים. לממן יוצע חוזה לשלוש שנים בסכומים גבוהים יחסית למועדון. "חנן צריך להבין שאין עוד מקום שבו הוא יוכל להצליח כמו בהפועל חיפה", אמרו במועדון. "הוא לא רשם הצלחה כזו באף מועדון אחר, בטח שלא קיבל את אותו היחס החם שהוא מקבל כאן". במועדון ייפגשו עם אלי אלבז בניסיון לסכם עימו על חוזה ארוך טווח. אלבז הושאל העונה לכפר סבא וסיים חוזה, אך לא נראה שתהיה קבוצה שתסכים לשלם דמי השבחה עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully